Gorenjska banka kot ambasadorka uresničenih sanj
Gorenjska banka je v sodelovanju z Agencijo 101 pripravila osveženo kampanjo ob ponudbi stanovanjskega in potrošniškega kredita. Z nadgradnjo lanskoletne komunikacije sporoča, da je življenje prekratko, da bi vse ostalo le pri sanjah.
Gorenjska banka
Kratek opis akcije: Da je življenje prekratko, da ga ne bi živeli na svojem in v njem ne bi uživali, je Gorenjska banka opominjala že v lanski oglaševalski akciji. Letos pa so se odločili uspešno komunikacijo nadgraditi in utrditi dobro sprejeto sporočilo.
»O svojem domu ali popolnih počitnicah pogosto sanjarimo, le redkokdaj pa te sanje tudi uresničimo. Gorenjska banka se je tako odločila postati ambasadorka uresničenih sanj, ki bi jih sicer morda prestavljali v nedoločeno prihodnost. Z aktualno ponudbo kreditov je namreč uresničitev sanj preprostejša, zato ni razloga, da bi še naprej odlašali,« pravijo snovalci akcije.
Sporočilo so razširili skozi splet različnih kanalov – na spletu, radiu in v zunanjem oglaševanju, kjer mimoidoče nagovarjajo veliki oglasni plakati, svetlobni oglasni plakati in digitalni oglasi, ki so zaživeli tudi v videoobliki. »Uresničenje sanj smo želeli prikazati čim bolj slikovito, zato smo s kombinacijo ilustracije in resnične fotografije oz. ilustracije in videa nakazali prehod iz sanj v resničnost, ki ga lahko omogoči Gorenjska banka,« še dodajajo.
Elementi akcije: zunanje in digitalno zunanje oglaševanje, digitalno oglaševanje, družbena omrežja, radio, prodajna mesta, lastni kanali
Predstavnice naročnika: Maruša Nučič, Sandra Njegovan, Tea Svatina Lorenci, Eva Vojsk in Petra Mravlja
Vodja projekta v agenciji: Kaja Gabrijelčič
Asistentka vodje projektov: Maša Ahec
Kreativna direktorica: Eva Gjörek
Umetniški direktor: Primož Kos
Ilustracija: Mojca Krajnc, Umer agencija
Oblikovalca: Ivana Katarina Milinković in Uroš Podgorelec
Tekstopisca: Vita Jordan in Tit Lončar
Digitalni zakup: Matej Peternel in Jan Zavratnik
Trajanje akcije: od 15. marca do 15. maja 2024