Njami
Opaženo

Greš na hot dog okoli sveta?

Njami in Spar v veliki nagradni igri vabita na sveže kulinarično igrišče – hot dog. Nanj so med prvimi povabili Bita Severja.

Kratek opis akcije: »Če ni Lajf Njami?« sta se retorično spraševala Bit in Anže Sever na svojem potovanju okoli sveta, kamor ju je poslal Njami. Njuna naloga? Najti in poskusiti tri ikonične svetovne hot doge: danski Pølser, New York dog in čilenski Completo. Zakaj? Da začrtata pot za nagrajenca velike nagradne igre, ki jo je v sklopu komunikacijske platforme Lajf je Njami za Pivko zasnovala agencija Yootree.

Nagradna igra je poleg kulinaričnega raziskovanja namenjena predstavitvi novih izdelkov, ki 100-odstotno podpirajo hitri življenjski slog, saj so priročni in okusni ter brez glutena, ojačevalcev arome in drugih »bedarij.« Za opaznost nagradne igre v trgovinah Spar so v agenciji Yootree poskrbeli z grafično opremo bazenov, prodajnih polic in degustacijskih stojal ter ogromnim osvetljenim hot dogom, ki ga kupci zares težko spregledajo.

Obenem je aktivnost živahno podprta tudi na družbenih omrežjih Instagram in TikTok, kjer je skupnost @LajfJeNjami vedno večja.

njami3

Elementi akcije: zunanje oglaševanje, splet, družbena omrežja, oprema prodajnih mest

Predstavnice naročnika: Špela Žitko, Mateja Grlj Primc in Megi Avsec

Direktorica projekta: Andreja Veršič

Vodja projekta: Nadja Rojic

Kreativni direktor in tekstopisec: Žan Rus Fink

Umetniški direktor: Ivor Bogunić

Izvedbeni oblikovalec: Jože Martinčič

Izvajalec nagradne igre: Sedem (sms in splet lajfjenjami.si)

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji