Svežfluencerji
Opaženo

HOFER je osvežil televizijske oglase s #Svežfluencerji

HOFER in agencija Saatchi&Saatchi Ljubljana sta leto začela s svežim konceptom televizijskih oglasov za trgovčevo kampanjo sveže ponudbe.

Kratek opis akcije: Z začetkom leta HOFER zdaj že skoraj tradicionalno postreže z novimi izvedbami televizijskih oglasov za svoje sveže kategorije. Novo serijo oglasov ponovno spremlja trgovcu značilna duhovita tonaliteta, so se pa tokrat pri njihovi realizaciji poslužili tehnik animacije. Za nov oglaševalski koncept so izvedli avdicijo za »influencerje svežine«, ki so jih iskali na prodajnih policah sadja in zelenjave. Izbrani nastopajoči so zaživeli v svojih svežih vlogah, prepoznaven glas Lada Bizovičarja pa je prav vsakemu od njih dodal svoj unikaten karakter. 

»Z začetkom leta v etru predstavljamo nove ambasadorje svežine – naše Svežfluencerje. Navdih zanje so seveda spletni vplivneži s svojimi interesnimi temami, ki smo jih pod krovnim sporočilom svežine želeli prikazati skozi animirano sadje in zelenjavo. Vsak unikaten, vsak s svojim pristopom, hkrati pa vsi dnevno sveži, kot se za našo ponudbo spodobi«, povedo pri trgovcu.

S končnim rezultatom so zadovoljni tudi pri agenciji Saatchi&Saatchi Ljubljana. »V sklopu kampanje HOFER svežina smo klasično posneli več kot 25 unikatnih oglasov. Prestop na animacijsko tehniko in delo z influencerji svežine je s sabo prinesel določeno adaptacijo delovnega procesa, je pa rezultat nedvoumno svež in nadaljnja evolucija dolgoletne kampanje.«   

Elementi akcije: televizijski in radijski oglasi, interni kanali (spletno mesto hofer.si, interno komuniciranje), komunikacija na družbenih omrežjih

Naročnik: HOFER Slovenija

Predstavniki naročnika: Andrej Hrovat, Tamara Frank, Saška Zidanšek, Mojca Kastelec in Maša Čarni

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Vodja projekta: Vitan Hodnik

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Tekstopisec: Zmago Žnidaršič 

Strategija in planiranje: Maja Michieli

Umetniška direktorica: Špela Drašlar

Izvedbena oblikovalka: Sanja Biščan

Produkcija TVC: Super16

Postprodukcija in animacija: NuFrame

Produkcija radijskih oglasov: Matjaž Zdešar

Glas v televizijskih in radijskih oglasih: Lado Bizovičar

Medijska taktika zakup: Group M

Začetek aktivnosti: januar 2025

Intervju

zz
25. 03. 2025

Kako je »Manca z Wolta« prišla na idejo, da bi ustvarila Akademijo za karieristke in…

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

Naši avtorji