Investiranje v skladu s trajnostnimi načeli
Triglav Skladi so v sodelovanju z Agencijo 101 zasnovali kampanjo, ki predstavlja prihodnost investiranja. Celostna kampanja s temeljem v digitalnem okolju razkriva možnosti investiranja v vzajemne sklade, ki sledijo trajnostnim načelom.
Triglav Skladi
Kratek opis akcije: »Sodobnim investitorjem niso pomembni le potencialni donosi in varnost naložbe. Pomembno jim je tudi, koga in kaj podpirajo s svojim kapitalom,« ugotavljajo Triglav Skladih, kjer so svojim investitorjem predstavili vzajemne sklade, ki sledijo trajnostnim načelom.
V sodelovanju z Agencijo 101 so pripravili strateško premišljeno oglaševalsko akcijo, ki potencialne investitorje deli na osnovni ciljni skupini: tiste, ki primarno želijo vlagati po načelih trajnosti in posledično oplemenititi svoja sredstva, ter tiste, ki primarno želijo oplemenititi svoja sredstva, ampak na odgovoren način v skladu trajnostnimi standardi.
Vizualna kreativna zasnova kampanje temelji na tehniki double-exposure, zaradi česar so njeni snovalci prepričani, da močno izstopa v obstoječem oglasnem okolju, poleg tega pa na poenostavljen način sporoča o sicer kompleksnem produktu. Po principu dinamičnih digitalnih oglasov so besedila v oglasih prilagojena ciljnim skupinam in s pestrostjo nagovorov izpostavljajo raznolike atribute vzajemnih skladov, ki sledijo trajnostnim načelom, so še zapisali snovalci akcije.
Elementi akcije: digitalni statični in videooglasi, pričevalni (testimonial) digitalni video oglasi z vplivneži, promocijski članki, televizijski oglas, radijski oglas, zunanje oglaševanje
Predstavnice naročnika: Mojca Ivanc, Jerneja Faletič in Nataša Germ
Kreativni direktor: Jure Korenč
Umetniški direktor: Primož Kos
Strokovnjakinja za strateško komuniciranje: Špela Vuga
Vodja digitala: Uroš Svenšek
Direktorica in vodja projekta: Tina Slivnik
Asistentka vodje projekta: Ajda Lah
Oblikovalci: Aleš Vrbančič, Matic Strgar in Darja Kodrić
Tekstopiska: Urška Čuk
Strateginja za vsebinske platforme: Hana Klemen Godina
Vodja digitalnega medijskega zakupa: Matej Peternel
Koordinacija in sodelovanje z vplivneži: Liza Letnik
Produkcija: XO Studio
Medijske agencije: Madwise, Medialog MDLG in Agencija 101
Trajanje: april 2024 – junij 2024