Iz česa je tvoje mesto?
Cockta slavi avtentičnost, letos pa poudarja tudi lokalen uvid in relevantnost Cockte v našem prostoru.
Cockta
Kratek opis akcije: Osnovni cilj komunikacije je poglobitev odnosa med uporabniki in Cockto z izpostavitvijo edinstvene mešanice sestavin pijače in edinstvenih lastnosti posameznikov. Sporočilo »Iz česa si ti« v drugem letu komunikacije nadgrajujejo in poglabljajo v »Iz česa je tvoje mesto«, kar poudarja lokalen uvid in relevantnost Cockte v tem prostoru.
Kampanja cilja na sodobne prebivalce mest različnih starosti, ozadij in življenjskih slogov, ki iščejo edinstvenost in avtentičnost v svojem izražanju. Poseben poudarek je na mladih odraslih, ki cenijo kreativnost in kulturo svojega mesta. Komunikacija v ospredje postavi avtentične posameznike iz Beograda, Sarajeva, Ljubljane in Zagreba, ki živijo vrednote Cockte in pripovedujejo zgodbo svojega mesta.
»Videoposnetki slavijo avtentičnost mestnih duš in njihovih zgodb ter jih prepletajo s Cockto, ki simbolizira edinstvenost. Z zanimivimi, avtentičnimi junaki mest raziskujemo živahne ulice, skrite kotičke in mestne kulture, ki so prizorišča uživanja Cockte, s čimer poudarimo povezavo med edinstvenimi sestavinami Cockte in edinstvenimi lastnostmi vsakega mesta,« pravijo snovalci akcije.
Kampanja na neposreden, a poetičen način prikaže, kako mesto ustvarjajo njegovi ljudje s svojo energijo in značajem. »Skozi zgodbe gledalcem pokažemo, da Cockta ni zgolj pijača, ampak del njihovega izražanja in osebnosti, kar spodbuja k razmisleku o lastni identiteti in povezanosti z mestom, v katerem živijo. Cockta tako postane simbol mestne avtentičnosti in individualnosti, ki spodbuja vsakogar, da razmisli, iz česa je narejeno njegovo mesto in on/a sam/a,« izvemo.
V naslednji fazi kampanje obraze in zgodbe ljudi mesta predstavljajo še bolj poglobljeno, sočasno pa se dogaja tudi aktivacija uporabnikov, ki jih vabijo, da pokažejo zgodbe svojega mesta, ki navdihuje njihovo avtentičnost.
Elementi akcije: družbena omrežja, digitalni oglasi, spletna stran
Predstavniki naročnika: Boris Loman, Aleksandra Grković in Svetlana Babič
Vodja projekta v agenciji: Špela Linec
Mlajša vodja projekta v agenciji: Blažka Klarič
Kreativna direktorica: Milena Jakovljević
Tekstopiske: Milena Jakovljević, Špela Linec, Bruna Stefanović, Jovana Takac in Ivona Repše
Uredniki družbenih omrežij: Bruna Stefanović, Jovana Takac, Milena Jakovljevič in Žiga Kuhel
Umetniški direktor: Marko Klemen
Oblikovalki: Lučka Fabijan in Špela Linec
Fotografa: Andrej Srebrnjak in Milena Jakovljević
Režiser in direktor fotografije: Andrej Srebrnjak
Montaža: Andrej Srebrnjak, Blaž Hojžar in Gašper Simonič
Oblikovanje zvoka: Andrej Supančič
Medijska agencija: PMG
Protagonisti: Zala Djuric, Alisa Čajić, Vid Juračić in Miloš Simić – Rouzi