Jupol Malaton: aktivne priprave na pleskanje
Blagovna znamka JUB je v sodelovanju z agencijo New Moment pripravila oglaševalsko akcijo, s katero sporočajo, da je pomlad pravi čas za aktivno preživljanje časa in za sveže prepleskane zidove.
JUB
Kratek opis akcije: »V JUB-u verjamemo, da je pomembno biti aktiven in da je tudi pleskanje lahko zabavna fizična aktivnost. JUPOL, sinonim za zidne barve v Sloveniji, tokrat predstavlja Malaton, serijo aktivnih in zabavnih vaj, s katerimi se pripravimo na pleskanje ter s tem poskrbimo, da bo to opravilo prijetno in ne preveč naporno,« pravijo.
JUPOL Malaton treningi vključujejo vaje za moč ter neobičajne telovadne rekvizite, kot so pleskarski valjček, kantice barve namesto uteži, lepilni trak in lestev. Z mišicami bomo namreč to pomlad vsi lažje pleskali, pravijo. V času kampanje Malaton in aktivnih priprav na pleskanje poteka tudi nagradna igra ter dobrodelno zbiranje lončkov barve v sodelovanju z Zvezo prijateljev mladine Slovenije za obnovo OŠ v Kranju.
Elementi akcije: televizijski oglas, družbeni mediji, spletna stran, radio, oprema prodajnih mest
Predstavnice naročnika: Jelka Slatinšek, Alja Pogorevc, Renata Kužnik in Mirijam Uršič
Direktorica projekta v agenciji: Helena Škof Mihovilovič
Kreativna direktorica: Barbara Brodnik
Oblikovalec: Milko Pečanić
Režiser: Ven Jemeršić
Produkcija: Supermarket