z
Opaženo

Konzerva. Vsem ljubša embalaža.

Podravka je v sodelovanju z ZOO agencijo ustvarila tržnokomunikacijsko akcijo, v kateri slavijo konzervo kot embalažo.

Kratek opis akcije: V 20-sekundnem kolažnem oglasu Podravka in ZOO agencija prikažeta tri prednosti konzerve kot embalaže. Z akcijo želijo sporočiti, da konzerva ne vsebuje konzervansov, jo lahko ponovno uporabijo ter enostavno reciklirajo. Za prikaz uporabljajo dinamično kombinacijo stop-motion fotografij in animacije. Celoten koncept je združen pod naslovom »Vsem najljubša embalaža«. 

Predstavnik naročnika: Podravka d.d.

Agencija: ZOO agencija d.o.o.

Vodja projekta v agenciji: Matea Maršić

Kreativni direktor: Marin Ostojić

Tekstopiska: Karmela Arbanasić

Umetniški direktor: Danijel Mahović

Oblikovalec: Danijel Mahović

Fotograf/ilustrator: Mislav Mironović

Produkcijska hiša: Blau Company d.o.o.

Režiser: Mislav Mironović

Medijska agencija: OMD Media d.o.o.

Trajanje akcije: 15. 4. – 15. 5. 2024

 z

z

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji