Konzerva. Vsem ljubša embalaža.
Podravka je v sodelovanju z ZOO agencijo ustvarila tržnokomunikacijsko akcijo, v kateri slavijo konzervo kot embalažo.
Podravka
Kratek opis akcije: V 20-sekundnem kolažnem oglasu Podravka in ZOO agencija prikažeta tri prednosti konzerve kot embalaže. Z akcijo želijo sporočiti, da konzerva ne vsebuje konzervansov, jo lahko ponovno uporabijo ter enostavno reciklirajo. Za prikaz uporabljajo dinamično kombinacijo stop-motion fotografij in animacije. Celoten koncept je združen pod naslovom »Vsem najljubša embalaža«.
Predstavnik naročnika: Podravka d.d.
Agencija: ZOO agencija d.o.o.
Vodja projekta v agenciji: Matea Maršić
Kreativni direktor: Marin Ostojić
Tekstopiska: Karmela Arbanasić
Umetniški direktor: Danijel Mahović
Oblikovalec: Danijel Mahović
Fotograf/ilustrator: Mislav Mironović
Produkcijska hiša: Blau Company d.o.o.
Režiser: Mislav Mironović
Medijska agencija: OMD Media d.o.o.
Trajanje akcije: 15. 4. – 15. 5. 2024