z
Opaženo

Kotányi odkriva, kako dobro Slovenci žarimo

Kotányi in Rubikon GRAL predstavljata novo poletno kampanjo, v kateri s pomočjo Mateja Stipaniča, strokovnjaka za pripravo in peko mesa na žaru, nagovarjata »žar-mojstre«.

Kratek opis akcije: Suh piščanec in gumijasta tagliata? Ne, hvala! Znamo speči mehke in sočne piščančje prsi? Kdaj pa začiniti steak - pred ali po peki? Kotányi je to poletje prepoznal izzive, s katerimi se soočajo Slovenski žar mojstri. V sodelovanju z agencijo Rubikon GRAL, v tej žar sezoni izobražujemo in spodbujamo slovenske navade žarjenja. Z enostavnimi triki lahko to poletje vsi domači žar mojstri resnično navdušijo in pripravijo popolno žar meso, začinjeno z začimbnimi mešanicami Kotányi Grill. »Z Matejem Stipaničem, strokovnjakom za pripravo in peko mesa na žaru, smo ustvarili serijo petih videoposnetkov, v katerih razkrivamo, kako lahko tudi še tako običajen kos mesa, kot so piščančje prsi, spečemo popolno. Za piko na i in največ okusa pa uporabimo začimbne mešanice Kotányi Grill,« pojasnjujejo pri agenciji.

Elementi akcije: družbena omrežja, YouTube

Predstavnik naročnika: Matic Zemljič

Vodja projekta v agenciji: Tara Urbančič

Idejna zasnova: RUBIKON GRAL

Čas trajanja akcije: julij - avgust 2024

z

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji