z
Opaženo

Kotányi odkriva, kako dobro Slovenci žarimo

Kotányi in Rubikon GRAL predstavljata novo poletno kampanjo, v kateri s pomočjo Mateja Stipaniča, strokovnjaka za pripravo in peko mesa na žaru, nagovarjata »žar-mojstre«.

Kratek opis akcije: Suh piščanec in gumijasta tagliata? Ne, hvala! Znamo speči mehke in sočne piščančje prsi? Kdaj pa začiniti steak - pred ali po peki? Kotányi je to poletje prepoznal izzive, s katerimi se soočajo Slovenski žar mojstri. V sodelovanju z agencijo Rubikon GRAL, v tej žar sezoni izobražujemo in spodbujamo slovenske navade žarjenja. Z enostavnimi triki lahko to poletje vsi domači žar mojstri resnično navdušijo in pripravijo popolno žar meso, začinjeno z začimbnimi mešanicami Kotányi Grill. »Z Matejem Stipaničem, strokovnjakom za pripravo in peko mesa na žaru, smo ustvarili serijo petih videoposnetkov, v katerih razkrivamo, kako lahko tudi še tako običajen kos mesa, kot so piščančje prsi, spečemo popolno. Za piko na i in največ okusa pa uporabimo začimbne mešanice Kotányi Grill,« pojasnjujejo pri agenciji.

Elementi akcije: družbena omrežja, YouTube

Predstavnik naročnika: Matic Zemljič

Vodja projekta v agenciji: Tara Urbančič

Idejna zasnova: RUBIKON GRAL

Čas trajanja akcije: julij - avgust 2024

z

Intervju

z
17. 09. 2024

Z Julijo Somrak, kreativno direktorico v DROM agency, ki je bila na tekmovanju WEBSI…

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Naši avtorji