Kung FUJ
Opaženo

Kung FUJ visoki računi

Za komunikacijo ponudbe A1, s katero lahko naročniki razpolovijo svoje račune, je agencija SHIFT ustvarila novo borilno veščino z imenom Kung FUJ visoki računi. Za sekanje računov na družbenih omrežjih pa so poskrbeli v DROM Agency.

Kratek opis akcije: V času, ko drug drugemu radi zaželimo mirne praznike, je A1 poskrbel, da bodo vsaj z vidika plačevanja računov za telekomunikacije kar se da mirni. Guru Jurij, krajše Gurij, je že poleti poskrbel za notranji mir z »računommm« na pol, zdaj pa je predstavil malenkost bolj fizično soočanje s stresom. Kung FUJ visoki računi je borilna veščina, ki s pomočjo ponudbe –50 % za dve leti pomaga ljudem razpoloviti še tako velike račune. Tako v TV-oglasih in na ostalih gradivih spremljamo Gurija ter njegove učence pri urjenju udarcev in piljenju veščin.

gurij3

Na družbenih omrežjih se je Gurij iz kung fu sveta preselil tudi v mnoge druge svetove filmov, v katerih glavni liki fizično eliminirajo svoje nasprotnike. Tako ga vidimo v prizorih iz Terminatorja in Ramba, v obeh pa več kot suvereno opravi z visokimi računi.

gurij4

»Gurij se je izvrstno izkazal tudi pri nasvetih za otroke, ki se prav tako občasno soočajo z nemiri in razdraženostjo. Za njih je posnel novo Lahkonočnico, v kateri predstavi pet kung FUL sproščujočih položajev, ki otrokom pomagajo pregnati nemir. Že en globok vdih in položaj močnega zmaja ali umirjenega tigra odžene razdraženost daleč stran. Sproščenost pa se bo ob poslušanju pravljice nedvomno prenesla tudi na marsikaterega starša. Kaj prinaša Gurijeva prihodnost? Kdo ve, lahko pa odkrijete svojo v 'fortune cookijih', ki jih najdete na prodajnih mestih A1. Naj vam kar Gurij sam postreže z modrostjo, ki vam bo odkrila, kaj vas čaka v 2025,« pravijo snovalci akcije.

Elementi akcije: televizijsko, radijsko, zunanje in digitalno oglaševanje, družbena omrežja 

Predstavniki naročnika: Nikolaja Frece, Mojca Goršič, Robert Demirović, Tanja Kos, Anja Bogataj in Eva Remic 

Kreativni direktorji: Luka Bajs in Eva Gradišnik (SHIFT) ter Julija Somrak (DROM agency)

Tekstopisci: Luka Bajs in Eva Gradišnik (SHIFT) ter Ivona Repše (DROM agency) 

Umetniški direktor: Matija Primc (SHIFT)

Oblikovalci: Matija Primc, Lucija Pale Povalej, Nejc Vernik, Andraž Grulja in Miha Grošelj (SHIFT) ter Sara Sešlar Naraks (DROM agency)

Strateški direktorici: Špela Žorž (SHIFT) in Nina Jakovljević (DROM agency)

Direktorici naročnika: Amadea Šoln (SHIFT) in Nina Jakovljević (DROM agency)

Vodji projekta: Mojca Grizold (SHIFT) in Ingrid Kozole (DROM agency)

Digitalno oglaševanje: Sabina Juntez (DROM agency) ter W3B in OMD

Televizijsko, radijsko in zunanje oglaševanje: Juna Neubauer, Eva Čeč in Jure Kastelic (OMD) 

Urednica družbenih omrežij: Teja Fajdiga (DROM agency)

Filmska produkcija: Kinomotel 

Postprodukcija: Art Rebel 

Producentka: Maruša Lužnik Požlep 

Režiser: Miha Mlaker 

Direktor fotografije: Dominik Istenič 

Fotografinja: Mimi Antolović 

Montaža fotografije: UMER  

Produkcija digitalnih vsebin: Ivona Repše in Lara Rožemberg (DROM agency)

Ostale agencije: OMD, W3B, UMER 

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji