Lajf je Njami
Agencija Yootree je za Pivko zasnovala celostno prenovo blagovne znamke Njami, vključno z embalažo in komunikacijsko platformo »Lajf je Njami«, ki nagovarja mlade.
Pivka
Kratek opis akcije: Blagovna znamka z novim sloganom »Lajf je Njami« slavi življenje in podpira skrite trenutke, v katerih se mladi sprostijo od vsakodnevnih izzivov in rutine. Trenutke, ko izklopijo okolico, ko niso vplivneži, ko jim ni treba »performat,« ko se imajo enostavno dobro. Takrat so z njimi izdelki Njami, ki 100-odstotno podpirajo njihov življenjski slog, saj so priročni in okusni ter brez glutena, ojačevalcev arome in drugih »bedarij.«
Te trenutke so oživili v svobodni, mladostni in igrivi umetniški direkciji z mlado švedsko fotografinjo Cornelio Wahlberg in spretno uporabo med mladimi priljubljene »stop-motion« animacijske tehnike.
Elementi akcije: zunanje oglaševanje, avtobusno oglaševanje, splet, družbena omrežja
Predstavnice naročnika: Špela Žitko, Mateja Grlj in Nataša Želje
Direktorica projekta: Andreja Veršič
Vodja projekta: Nadja Rojic
Kreativni direktor in tekstopisec: Žan Rus Fink
Umetniški direktor: Ivor Bogunić
Produkcijska hiša: Moment Collective
Producent: Vito Pešič
Fotografinja: Cornelia Wahlberg