Laško Burin. Svež veter v naših krajih.
Pivovarna Laško v svoji novi oglaševalski akciji, ki so jo ustvarili v sodelovanju z agencijo Luna \TBWA, predstavlja novo pivo, ki so ga poimenovali Laško Burin.
Pivovarna Laško
Kratek opis akcije: Pivo so poimenovali Laško Burin – po primorskem vetru burinu, ki piha z obale proti morju in prav tako kot Laško Burin s svojo lahkotnostjo popestri marsikatero soparno poletno noč. Inovacija, ki so jo v Pivovarni Laško razvijali več kot eno leto, bo za zdaj na voljo le v pločevinkah. Dizajn pločevinke je oblikovan na podlagi edinstvene fotografije Jake Ivančiča, ki prikazuje pogled s Pirana na Triglav in simbolizira lepoto Slovenije vse od najnižje do najvišje točke naše države. Fotografija zajema bistvo piva Laško Burina: svežino gora in morja, ki jo prinaša pivo, sol iz Piranskih solin, ki poudarja njegov okus, in slovenski ponos, za katerim stoji Pivovarna Laško.
V televizijskem oglasu nastopa znani slovenski komik in igralec Tadej Toš, ki odpre pločevinko Laško Burina ter s tem povzroči pravo razdejanje. Veter se namreč ne pojavlja zgolj v imenu izdelka, temveč igra osrednjo vlogo v kampanji. Z dramatizacijo vetra so želeli poudariti eno od glavnih prednosti izdelka, to je svežino, hkrati pa s sloganom »Svež veter v naših krajih« sporočajo, da gre za popolnoma nov izdelek v kategoriji t. i. »session« piv.
Laško Burin se namreč razlikuje drugih piv Pivovarne Laško, saj je bolj sveže in je filtrirano s procesom ekstra hladne filtracije, ki poteka na 1,5 stopinje nižji temperaturi kot pri drugih pivih Laško. Dodali so mu še malo kristalov Piranske soli, ki poudarijo polnost okusa in pivu dodajo pridih svežine morja, ki se odraža tudi v njegovem imenu.
Elementi akcije: televizijski oglas, radio, digitalno oglaševanje, sodelovanje z vplivneži
Naročnik: Pivovarna Laško Union
Industrijski design: Luks Studio
Komunikacijka agencija: Luna \TBWA
Medijska agencija: Media Publikum
Produkcijska hiša: Kinomotel
Fotograf: Jaka Ivančič