leone zadnja
Opaženo

Leone s filmskim oglasom praznuje 30 let

Ajdovski sladoledi Leone to poletje obeležujejo že 30 let. Jubilej praznujejo s celovito oglaševalsko akcijo, v središču katere je skorajda filmski videooglas.

Kratek opis akcije: V oglasu lahko spoznamo zgodbo sladolednega inovatorja iz Vipavske doline, v njegove čevlje pa je stopil priznani igralec Domen Valič. »Življenje ni potica. Življenje je … sladoled!« To so besede, ki to poletje preko televizijskih zaslonov spodbujajo Slovence, da spet začnemo sanjati. Tako kot leta 1991, v času osamosvojitve. Tokrat s sladoledi Leone v rokah.

Oglaševalska akcija je delo agencije Rubikon GRAL, kjer pravijo, da dober oglas zaobjame duh časa. »Hkrati oblikuje zgodbo, ki, kar je morda danes še bolj pomembno, na novo pot usmeri vse, kar se podi po naših glavah. Tako kot smo sanjali leta 1991 in kot je sanjal naš sanjač, upamo, da lahko tudi naš oglas spodbudi novo generacijo inovatorjev in na obrazih gledalcev razširi največji sladoledni nasmeh,« kreativno zasnovo video oglasa pojasnjuje Denis Pucelj, tekstopisec v agenciji Rubikon GRAL.

»Tako kot praznuje Leone, praznuje tudi naša agencija. Že deset let smo prisotni v slovenskem oglaševalskem prostoru in ponosen sem na našo ekipo, ki je s skupnimi močmi pripravila pravo slavje – celovito poletno akcijo Leone. Hvala, Leone, za zaupanje in željo, da slovenski medijski prostor obogatimo z nečim drugačnim. Akcija razkazuje celoten nabor naših storitev, našo kreativnost in organizacijske sposobnosti naše agencije in vsi skupaj smo pripravljeni na novo desetletje uspehov,« je akcijo pospremil Grega Graf, kreativni direktor v agenciji.

Elementi akcije: televizijski, tiskani in spletni oglasi, zunanji plakati, oglasi na družbenih omrežjih, letaki trgovcev, komunikacija na prodajnih mestih, lastni kanali Incom Leone

Predstavniki naročnika: Kristjan Jerončič, Matija Šinigoj, Jernej Mihalič in Iris Kavčič

Direktor naročnika v agenciji: Aljaž Podlogar

Vodja projekta v agenciji: Tanja Zvijerac

Kreativni direktor: Grega Graf

Tekstopisec: Denis Pucelj

Umetniška direktorja: Maja Šest in Denis Pucelj

Izvedbena oblikovalca: Lili Geček in Marco Gorini

Medijska strategija in zakup: Aljaž Podlogar, Media Publikum

Upravljanje družbenih omrežij: Tara Urbančič

TV produkcija : Studio7

Avdioprodukcija: 001

Režiser: Mark Pirc

Skladatelj: Leon Firšt

Avtor izvirne glasbe: Josip Moretti – Cole

Fotograf: Anže Godec

Trajanje akcije: maj-september 2021

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji