lesnina4
Opaženo

Lesnina v jesen z novo oglaševalsko akcijo

Futura DDB je za Lesnino zasnovala novo oglaševalsko akcijo, ki utrjuje Lesninin pozicijski slogan »Dobrodošli doma«.

Kratek opis akcije: Lahko bi rekli, da ljudje v življenju »igramo« več vlog: v službi smo lahko popolnoma preudarni in resni, doma pa šaljivi in razigrani. Ravno vrata našega doma predstavljajo pomemben mejnik, saj smo v udobju doma najbolj sproščeni. Doma lahko počnemo, kar si zaželimo – brez zavor in brez pretvarjanja. V Lesnini pravijo, da to razumejo in Slovencem omogočajo, da svoje domove opremijo tako, da se počutijo zares domače.

Pomen domačega okolja je Lesnina v sodelovanju z agencijo Futura DDB predstavila v oglaševalski akciji, ki poudarja, da ima prav vsak svoj »domači jaz«, ki predstavlja najbolj pristno verzijo nas samih. Zgodba je predstavljena v treh televizijskih oglasih, v katerih spoznamo tri različne posameznike in njihove domače navade. Ko po dolgem dnevu pridejo domov, se končno počutijo zares sproščeni, Lesninino pohištvo pa še dodatno poskrbi za prijetno dobrodošlico.

Predstavnik naročnika: Roman Frank

Direktorica projekta v agenciji: Alenka Pulec Jurjevčič

Vodja projekta: Gregor Čič

Kreativni direktor: Zoran Gabrijan

Tekstopiska: Tina Križaj

Umetniška direktorica: Anja Korenč

Oblikovanje: Vesna Žnidaršič, Luka Štuhec in Jure Pogačnik 

Kreativni strateg: Goran Lang

Produkcijska hiša: Instant

Režiser: Miha Mlaker

Medijski zakup: Maja Maroša in Barbara Pagon 

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji