Lesnina v jesen z novo oglaševalsko akcijo
Futura DDB je za Lesnino zasnovala novo oglaševalsko akcijo, ki utrjuje Lesninin pozicijski slogan »Dobrodošli doma«.
Lesnina
Kratek opis akcije: Lahko bi rekli, da ljudje v življenju »igramo« več vlog: v službi smo lahko popolnoma preudarni in resni, doma pa šaljivi in razigrani. Ravno vrata našega doma predstavljajo pomemben mejnik, saj smo v udobju doma najbolj sproščeni. Doma lahko počnemo, kar si zaželimo – brez zavor in brez pretvarjanja. V Lesnini pravijo, da to razumejo in Slovencem omogočajo, da svoje domove opremijo tako, da se počutijo zares domače.
Pomen domačega okolja je Lesnina v sodelovanju z agencijo Futura DDB predstavila v oglaševalski akciji, ki poudarja, da ima prav vsak svoj »domači jaz«, ki predstavlja najbolj pristno verzijo nas samih. Zgodba je predstavljena v treh televizijskih oglasih, v katerih spoznamo tri različne posameznike in njihove domače navade. Ko po dolgem dnevu pridejo domov, se končno počutijo zares sproščeni, Lesninino pohištvo pa še dodatno poskrbi za prijetno dobrodošlico.
Predstavnik naročnika: Roman Frank
Direktorica projekta v agenciji: Alenka Pulec Jurjevčič
Vodja projekta: Gregor Čič
Kreativni direktor: Zoran Gabrijan
Tekstopiska: Tina Križaj
Umetniška direktorica: Anja Korenč
Oblikovanje: Vesna Žnidaršič, Luka Štuhec in Jure Pogačnik
Kreativni strateg: Goran Lang
Produkcijska hiša: Instant
Režiser: Miha Mlaker
Medijski zakup: Maja Maroša in Barbara Pagon