lesnina4
Opaženo

Lesnina v jesen z novo oglaševalsko akcijo

Futura DDB je za Lesnino zasnovala novo oglaševalsko akcijo, ki utrjuje Lesninin pozicijski slogan »Dobrodošli doma«.

Kratek opis akcije: Lahko bi rekli, da ljudje v življenju »igramo« več vlog: v službi smo lahko popolnoma preudarni in resni, doma pa šaljivi in razigrani. Ravno vrata našega doma predstavljajo pomemben mejnik, saj smo v udobju doma najbolj sproščeni. Doma lahko počnemo, kar si zaželimo – brez zavor in brez pretvarjanja. V Lesnini pravijo, da to razumejo in Slovencem omogočajo, da svoje domove opremijo tako, da se počutijo zares domače.

Pomen domačega okolja je Lesnina v sodelovanju z agencijo Futura DDB predstavila v oglaševalski akciji, ki poudarja, da ima prav vsak svoj »domači jaz«, ki predstavlja najbolj pristno verzijo nas samih. Zgodba je predstavljena v treh televizijskih oglasih, v katerih spoznamo tri različne posameznike in njihove domače navade. Ko po dolgem dnevu pridejo domov, se končno počutijo zares sproščeni, Lesninino pohištvo pa še dodatno poskrbi za prijetno dobrodošlico.

Predstavnik naročnika: Roman Frank

Direktorica projekta v agenciji: Alenka Pulec Jurjevčič

Vodja projekta: Gregor Čič

Kreativni direktor: Zoran Gabrijan

Tekstopiska: Tina Križaj

Umetniška direktorica: Anja Korenč

Oblikovanje: Vesna Žnidaršič, Luka Štuhec in Jure Pogačnik 

Kreativni strateg: Goran Lang

Produkcijska hiša: Instant

Režiser: Miha Mlaker

Medijski zakup: Maja Maroša in Barbara Pagon 

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 06. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

"Težko rečem, katera je najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta, ker mi nobena ni ostala v spominu."

Anže Jereb
19. 06. 2024

Ko smo na MM-u izbirali kreativnega direktorja leta, smo v prvi deseterici slovenskih…

Tako v Ljubljani kot v Kijevu se je v zadnjih 25-ih letih veliko spremenilo in vzporednic ne bi mogel potegniti niti med dvema agencijama na svetu.…

DavidVisenjak
15. 06. 2024

Perutnina Ptuj je z novim lastnikom, ukrajinskim podjetjem MHP, pred petimi leti dobila…

Prodaja in marketing zelo dobro sodelujeta, saj že v obdobju načrtovanja uskladimo marketinške cilje s prodajnimi. Gradimo organizacijo s skupnimi…

Naši avtorji