M soseska TV
Po uspehu M soseske se je Mercator odločil, da bo vstopil v medijski prostor z vsebinsko obogateno spletno platformo za videovsebine. Želijo si, da bi M soseska TV postala »novo najljubše mesto vsebin«.
Mercator
Kratek opis akcije: V Mercatorju pravijo, da velike krize pogosto rodijo navdihujoče rešitve. Tako je ob pomladnem valu epidemije koronavirusa zrasla M soseska, inovativen splet vsebin, ki bivajo na različnih Mercatorjevih družbenih kanalih, njen namen pa je bil povezati Mercator z njegovimi kupci, ko fizično niso mogli biti skupaj. Po njenem uspehu zdaj predstavljajo novost: www.msoseska.tv.
Oglaševalska akcija ob predstavitvi nove vsebinske platforme je bila idealna priložnost za nadaljevanje sodelovanja Mercatorja z Janom Plestenjakom in igralko Sašo Pavlin Stošić. Saša in Jan sta v decembrski akciji pričarala človeško bližino in toplino tudi v obdobju karantene, v tokratni zgodbi pa Saša Jana popelje skozi studie M soseske, kjer srečamo ustvarjalce vsebin nove spletne platforme.
Oglas, ki je bil v celoti posnet v Cankarjevem domu, razkrije zakulisje M soseske in njenih prebivalcev – od najmlajšega slovenskega chefa Jorga Zupana, ki se pripravlja na kuharski tečaj, do Vesne Milek, ki z gosti že ustvarja svojo novo oddajo Rdeče in črno. Televizijski oglas je nastal pod režisersko taktirko Tijane Zijanić in Gregorja Andolška, ki sta ustvarila tudi Mercatorjev novoletni oglas. Televizijski oglas in zunanje oglaševanje je namenjeno predstavitvi vsebinske platforme, drugi komunikacijski materiali pa bodo usmerjeni predvsem v ciljno segmentirano predstavitev vseh posameznih unikatnih vsebinskih formatov.
Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, oglaševanje na družbenih omrežjih, v tisku in na radiu ter zunanje oglaševanje
Predstavnice naročnika: Viktorija Radojević Mavrič, Andreja Zadnik Andoljšek in Kristina Gregorc
Direktor projektov: Milan Slana
Vodja projektov: Nina Huremović
Kreativni direktor: Uroš Goričan
Umetniški vodja: David Fartek
Oblikovalca: Mateja Omerzel in Blaž Pintar
Tekstopisec: Rok Artiček
Digitalna stratega: Nina Tanhofer in Mark Mavretič
Odnosi z mediji in priprava vsebin: Tamara Pevec Barborič