m soseska tv
Opaženo

M soseska TV

Po uspehu M soseske se je Mercator odločil, da bo vstopil v medijski prostor z vsebinsko obogateno spletno platformo za videovsebine. Želijo si, da bi M soseska TV postala »novo najljubše mesto vsebin«.

Kratek opis akcije: V Mercatorju pravijo, da velike krize pogosto rodijo navdihujoče rešitve. Tako je ob pomladnem valu epidemije koronavirusa zrasla M soseska, inovativen splet vsebin, ki bivajo na različnih Mercatorjevih družbenih kanalih, njen namen pa je bil povezati Mercator z njegovimi kupci, ko fizično niso mogli biti skupaj. Po njenem uspehu zdaj predstavljajo novost: www.msoseska.tv.

Oglaševalska akcija ob predstavitvi nove vsebinske platforme je bila idealna priložnost za nadaljevanje sodelovanja Mercatorja z Janom Plestenjakom in igralko Sašo Pavlin Stošić. Saša in Jan sta v decembrski akciji pričarala človeško bližino in toplino tudi v obdobju karantene, v tokratni zgodbi pa Saša Jana popelje skozi studie M soseske, kjer srečamo ustvarjalce vsebin nove spletne platforme.

Oglas, ki je bil v celoti posnet v Cankarjevem domu, razkrije zakulisje M soseske in njenih prebivalcev – od najmlajšega slovenskega chefa Jorga Zupana, ki se pripravlja na kuharski tečaj, do Vesne Milek, ki z gosti že ustvarja svojo novo oddajo Rdeče in črno. Televizijski oglas je nastal pod režisersko taktirko Tijane Zijanić in Gregorja Andolška, ki sta ustvarila tudi Mercatorjev novoletni oglas. Televizijski oglas in zunanje oglaševanje je namenjeno predstavitvi vsebinske platforme, drugi komunikacijski materiali pa bodo usmerjeni predvsem v ciljno segmentirano predstavitev vseh posameznih unikatnih vsebinskih formatov.

Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, oglaševanje na družbenih omrežjih, v tisku in na radiu ter zunanje oglaševanje

Predstavnice naročnika: Viktorija Radojević Mavrič, Andreja Zadnik Andoljšek in Kristina Gregorc

Direktor projektov: Milan Slana 

Vodja projektov: Nina Huremović

Kreativni direktor: Uroš Goričan

Umetniški vodja: David Fartek

Oblikovalca: Mateja Omerzel in Blaž Pintar

Tekstopisec: Rok Artiček

Digitalna stratega: Nina Tanhofer in Mark Mavretič

Odnosi z mediji in priprava vsebin: Tamara Pevec Barborič

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji