poli pate
Opaženo

Mažemo

Perutnina Ptuj in agencija Futura DDB sta zasnovali oglaševalsko akcijo za pašteto Poli pate.

Kratek opis akcije: Kot pravijo, je Poli pate vrhunska pašteta, ki jo mažemo in potem tudi »zmažemo«: »Vse, kar je dobro, zmažemo v trenutku. Podobno je tudi v športu in vsakdanjih opravilih, kjer 'zmažemo' nasprotnika, težavnostne stopnje, prepreke ... Osnovna ideja akcije je gesta mazanja, ki velja za mazanje paštete na kruh in odlično opravljeno nalogo. In naloge bolje 'zmažemo', če na kruh pašteto mažemo,« pravijo.

Elementi akcije: televizijsko, digitalno in zunanje oglaševanje, družbena omrežja, odnosi z javnostmi  

Medijska agencija: Futura DDB 

Predstavnika naročnika: Barbara Stopinšek in Slavko Ficko

Vodji projekta v agenciji: Peter Dobovičnik in Goran Lang

Kreativni direktor: Zoran Gabrijan   

Fotograf: Peter Giodani

Režiser: Miha Mlaker

Produkcijska hiša: Instant

Čas trajanja akcije: od 1. maja do 30. junija 2021

 

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji