
McDonald's odprl vrata za več ozaveščenosti in zaupanja
McDonald's je v Ljubljani in Mariboru organiziral dogodke »Ture brez cenzure«, na katerih so se obiskovalci lahko prepričali o sestavinah in pripravi hrane v njihovih restavracijah.
Pobuda je del kampanje »Kaj je notri, šteje«, s katero želi blagovna znamka potrošnikom predstaviti, kako pri njih skrbijo za hrano v ponudbi. V sklopu kampanje so v Ljubljani na digitalnih svetlobnih vitrinah predvajali neposredni prenos iz kuhinje restavracije na Šmartinski cesti, da so lahko mimoidoči v realnem času opazovali dogajanje v njihovi kuhinji, ki ga gostje običajno ne vidimo.
Kot poudarja Denis Potočnik, vodja marketinga v družbi Alpe-Panon, ki je nosilec franšize McDonald's v Sloveniji, je ključni cilj kampanje povečati ozaveščenost in zaupanje gostov. »Kakovost, varnost in svežina so temelj našega delovanja. Ker smo transparentni in odprti, smo se odločili, da gostom omogočimo vpogled v naše kuhinje ter jim ponudimo priložnost, da spoznajo naše sestavine, procese priprave hrane in ne nazadnje ljudi, ki v naših restavracijah po Sloveniji vsak dan postrežejo povprečno 70 tisoč obrokov,« je povedal Potočnik.
Vključujejo lokalne dobavitelje in sledijo visokim standardom
Potrošniki vse pogosteje iščejo informacije o sestavinah in postopkih priprave hrane, po drugi strani pa v javnosti še vedno krožijo nekateri miti in zavajajoče trditve o njihovih restavracijah, proti katerim se McDonald's bori s transparentnostjo in preverjenimi dejstvi.
»Mitu, da je McDonald's plastika z veliko E-jev in umetnih stvari, nisem verjel. Verjel sem, da imajo močno kontrolo HACCP in današnja tura je to tudi potrdila. Dejansko vidiš svežino, kakovost, hitrost, sprotno pripravo,« je komentiral udeleženec ture. Udeleženka je dodala: »Veliko stvari me je presenetilo, recimo sveže mleko v sladoledu, da skrbijo za ločeno pečenje izdelkov, iz odpadnega olja izdelujejo gorivo. V McCaféju so vsi zaposleni izobraženi za bariste, kar je lahko zgled za številne lokale.«
Veliko pozornosti namenjajo zelenjavi, saj mora ohranjati svežino in prehransko vrednost. »Vsak list solate gre skozi postopek trojnega pranja, preden je posušen, pakiran in pripravljen za pot v naše restavracije. Vsa solata naših dobaviteljev prispe v restavracije prej kot v 24-ih urah,« je pojasnil Potočnik. Kot dodaja, sodelujejo s podjetjem Fragaria, ki spodbuja dobre kmetijske prakse in se ponaša s certifikatom GLOBAL G.A.P., ter z mnogimi lokalnimi dobavitelji, kot so Ljubljanske mlekarne, Radenska, Fructal, Conditus, Lušt, Perutnina Ptuj in drugi.