Media Publikum
Opaženo

Media Publikum z novo celostno grafično podobo

Agencija Media Publikum se je v letošnjem letu lotila prenove celostne grafične podobe, saj so začutili, da je čas za osvežitev oziroma spremembo, kot so povedali za MM.

»Nove elemente, katerih avtor je oblikovalec Jure Sobočan, smo uvajali postopoma. Nekaj jih še čaka, da jih razkrijemo, med njimi je tudi prenovljena spletna stran,« je za MM povedal Tilen Klarič, direktor agencije.

Kot pravi, novi simbol stilizira najrazličnejše odlike agencije – od analitičnega mišljenja do prilagajanja različnim zahtevam naročnikov in spreminjajočim se značilnostim medijev. »Grafično nova podoba predstavlja prehojeno že skoraj 40-letno pot in nakazuje odločenost za nadaljnji razvoj. Barvno pa je celostna grafična podoba v znamenju resnosti in igrivosti, zanesljivosti in spontanosti, odločnosti in zadržanosti, kar vse poudarja značilnosti in vrednote naše agencije,« je še povedal.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji