Media Publikum z novo celostno grafično podobo
Agencija Media Publikum se je v letošnjem letu lotila prenove celostne grafične podobe, saj so začutili, da je čas za osvežitev oziroma spremembo, kot so povedali za MM.
»Nove elemente, katerih avtor je oblikovalec Jure Sobočan, smo uvajali postopoma. Nekaj jih še čaka, da jih razkrijemo, med njimi je tudi prenovljena spletna stran,« je za MM povedal Tilen Klarič, direktor agencije.
Kot pravi, novi simbol stilizira najrazličnejše odlike agencije – od analitičnega mišljenja do prilagajanja različnim zahtevam naročnikov in spreminjajočim se značilnostim medijev. »Grafično nova podoba predstavlja prehojeno že skoraj 40-letno pot in nakazuje odločenost za nadaljnji razvoj. Barvno pa je celostna grafična podoba v znamenju resnosti in igrivosti, zanesljivosti in spontanosti, odločnosti in zadržanosti, kar vse poudarja značilnosti in vrednote naše agencije,« je še povedal.