hiti
Opaženo

Mi vrtimo hite!

Medtem ko Hitradio Center vrti najnovejše hite, agencija Luna \TBWA snuje »frišno« oglaševalsko akcijo.

Kratek opis akcije: Hitradio Center se močno razlikuje od konkurenčnih radijskih postaj, trdijo snovalci akcije. Ne le, da uredniki v ospredje postavljajo glasbo, ampak tudi izbirajo in vrtijo najnovejše hite, ki jih druge slovenske radijske postaje (še) ne predvajajo. »S to kampanjo želimo ljudem jasno prikazati razliko med preostalimi radijskimi postajami in Hitradiom Center, sočasno pa na malce provokativen način tudi dregniti konkurente,« so povedali za MM.

hiti1

hiti2

Elementi akcije: zunanje in digitalno oglaševanje, spletni video posnetki, avdio oglasi

Predstavniki naročnika: Gregor Memedovič, David Irgolič in Diana Kisić

Direktor projekta v agenciji: Martin Stariha

Kreativna direktorica: Medeja Kraševec

Tekstopisci: Blaž Žnidarec, Maja Burja in Tomaž Radšel

Umetniška direktorja: Ljubo Bratina in Jure Sotler

Postprodukcija: NuFrame

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji