hiti
Opaženo

Mi vrtimo hite!

Medtem ko Hitradio Center vrti najnovejše hite, agencija Luna \TBWA snuje »frišno« oglaševalsko akcijo.

Kratek opis akcije: Hitradio Center se močno razlikuje od konkurenčnih radijskih postaj, trdijo snovalci akcije. Ne le, da uredniki v ospredje postavljajo glasbo, ampak tudi izbirajo in vrtijo najnovejše hite, ki jih druge slovenske radijske postaje (še) ne predvajajo. »S to kampanjo želimo ljudem jasno prikazati razliko med preostalimi radijskimi postajami in Hitradiom Center, sočasno pa na malce provokativen način tudi dregniti konkurente,« so povedali za MM.

hiti1

hiti2

Elementi akcije: zunanje in digitalno oglaševanje, spletni video posnetki, avdio oglasi

Predstavniki naročnika: Gregor Memedovič, David Irgolič in Diana Kisić

Direktor projekta v agenciji: Martin Stariha

Kreativna direktorica: Medeja Kraševec

Tekstopisci: Blaž Žnidarec, Maja Burja in Tomaž Radšel

Umetniška direktorja: Ljubo Bratina in Jure Sotler

Postprodukcija: NuFrame

Intervju

zz
25. 03. 2025

Kako je »Manca z Wolta« prišla na idejo, da bi ustvarila Akademijo za karieristke in…

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

Naši avtorji