Minuta odmora za vse junake noči
Barcaffe z novo komunikacijo v središče pozornosti postavlja posameznike, ki zaradi narave svojega poklica delajo v nočnih urah.
Barcaffè
Kratek opis akcije: Kot pravijo, med »junaki noči«, kot so jih poimenovali v kampanji, namreč skoraj ne gre brez prave turške kave Barcaffe Black’n’Easy, ki je pripravljena v minuti in tako dobra, da lahko pomaga oddelati celo noč. Akcijo so zasnovali v sodelovanju z Agencijo 101.
Kampanja temelji na iskanju posameznikov ali kolektivov, ki delajo v nočnih urah, nominacije pa zbirajo na kanalih Radia Center in spletni strani znamke Barcaffe. Komunikacijska orodja so zasnovali s pomočjo izbranih posameznikov, ki jim je Barcaffe med prvimi omogočil, da za minuto odložijo svoje delo in poskrbijo za lepšo noč, polno energije. V začetni fazi kampanje so tako s paketi kave presenetili babice v porodnišnici Postojna, dežurno veterinarsko ambulanto ter pogumne gasilce Gasilske brigade Ljubljana.
Delo nočnih junakov so dokumentirali v videoposnetkih in z njihovo pomočjo sledilce pozvali, da nominirajo svoje nočne junake ter si z njimi razdelijo dvomesečno zalogo kave Black’n’Easy. Aktivacija je zaživela tudi na radiu in ulicah slovenskih mest, kjer z inovativnimi degustacijskimi plakati mimoidoče vabijo, da odkrijejo nočne junake ter seveda nominirajo svoje.
»Že v prvih dneh smo zbrali skoraj 1.000 prijav za junake noči, kar priča o tem, da smo s kampanjo nagovorili temo, o kateri se ljudje želijo pogovarjati, kar je gonilo našega komunikacijskega pristopa. Veselimo se zgodb, ki jih bomo spoznali, s komunikacijskimi prijemi pa se bomo še naprej trudili za to, da Barcaffe Black’n’Easy postane nekakšen simbol junakov noči,« je ob začetku akcije povedala Nuša Perkič, vodja upravljanja blagovne znamke Barcaffe.
Elementi akcije: zunanje in radijsko oglaševanje, radijska aktivacija, digitalno oglaševanje, družbena omrežja
Predstavniki naročnika: Nuša Perkič, Lea Kopina, Marko Cerovšek, Ivana Mijatović
Direktorica projekta: Klavdija Trček
Kreativni direktor: Matjaž Germ
Vodja projekta v agenciji: Tjaša Kožar Sladič
Tekstopisec: Tit Lončar
Umetniški direktor: Miha Grobler
Oblikovalec: Ivana Katarina Milinković
Digitalni strateg: Uroš Svenšek
Strateginja za digitalne vsebine: Hana Klemen Godina
Upravljavka družbenih omrežij: Liza Letnik
Asistentka vodje projektov: Tina Pichler
Režiser/snemalec: Gal Ancelj
Medijska agencija: Pro media Group
Trajanje akcije: od 4. do 25. aprila 2024