MOL odstranitev 2
Opaženo

MOL nadaljuje akcijo odstranjevanja nelegalnih oglasnih objektov

V okvir tradicionalne spomladanske akcije Za lepšo Ljubljano sodi tudi akcija odstranitve nelegalnih oglasnih objektov. Od leta 2023 do danes so odstranili že 586 oglasnih objektov, z odstranjevanjem pa še nadaljujejo.

Od začetka akcije leta 2023 do danes je Inšpektorat MOL obravnaval 2.417 objektov za oglaševanje, odstranjenih je bilo skupaj 586 objektov, za 608 objektov pa so ugotovili, da so legalno postavljeni. Za preostalih 1.223 objektov upravni inšpekcijski postopki na inšpektoratu še tečejo. Po oceni je na območju MOL postavljenih okoli 8.000 objektov za oglaševanje.

Nevarnost za pešce

Samo januarja in februarja letos so odstranili tri velike oglasne objekte na Zaloški cesti, osem na Šmartinski cesti in šest v bližini bencinske črpalke na Dolenjski cesti. Marca pa so skupaj z izvajalcem rednega vzdrževanja občinskih cest začeli akcijo odstranitve nelegalnih oglasnih objektov ob Tržaški cesti, kjer so odstranili kar 24 velikih oglasnih tabel. Pri tem so ugotovili, da so bile nekatere od njih pričvrščene na popolnoma preperel in razpadajoč les, zato so sto in več kilogramov težki objekti predstavljali nevarnost za pešce na pločnikih.

Inšpektorat MOL bo akcijo odstranjevanja nelegalnih objektov nadaljeval, pri čemer bodo prednostno obravnavali oglase, postavljene ob pločnikih in kolesarskih stezah, ki ogrožajo varnost pešcev in kolesarjev. Obenem lastnike objektov pozivajo, naj nelegalne objekte odstranijo sami in si tako znižajo stroške odstranitve.

Celovška prej

Celovška prej ...

Celovška potem

Celovška potem ... 

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji