zz
Opaženo

Zavarovalnica Triglav: Hitro. Varno. Digitalno. Kjerkoli ste.

Nova kampanje Zavarovalnice Triglav različne točke po mestu spreminja v digitalno poslovalnico. 

Kratek opis akcije: Zavarovalnica Triglav je v zadnjih letih digitalizirala večino svojih storitev (sklepanje in upravljanje zavarovanj, prijava škode, upravljanje naložb ...), pri čemer je posebno pozornost namenila uporabniški izkušnji. S kampanjo »Hitro. Varno. Digitalno. Kjerkoli ste.« so v agenciji Herman & partnerji vse digitalne vstopne točke zavarovalnice želeli približati obstoječim in potencialnim strankam. Kampanja je zasnovana na perspektivi zornega kota (POV), ki ponazarja uporabnikov pogled med uporabo digitalnih storitev Zavarovalnice Triglav, ki jih lahko ta uporablja, ne glede na to, kje je. Še en pomemben element kampanje je obogatena QR-koda, ki je tako digitalni označevalec kampanje kot tudi vstopna točka do digitalnih storitev Zavarovalnice Triglav. Z njo zunanji plakat ali pa celo mestni avtobus postane digitalna poslovalnica. Kampanja bo potekala vse leto, zato napovedujejo, da bo javnost Triglavovo QR-kodo zagotovo lahko opazila na še kakšnem zanimivem mestu.  

zz

Avtor: Herman in partnerji 

Naročnik: Zavarovalnica Triglav 

Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje oglaševanje, radio, družbena omrežja, digitalni oglasi 

Predstavniki naročnika: Tjaša Kolenc Filipčič, Sara Rogel in Jaka Jauh 

Direktorica naročnika: Tina Cirman Popovič 

Vodja projekta: Juš Šoltes 

Izvršni kreativni direktor: Miha Bevc 

Kreativni direktor:  Bor Klemenc Mencin 

Kreativna strateginja: Aida Gadžo 

Tekstopisca: Bor Klemenc Mencinin Eva Stopar 

Umetniški direktor: Gregor Čeferin 

Oblikovalca: Gregor Čeferin in Ewa Bogataj 

Digitalne stateginje: Mili Šprajc, Ika Dujić Vrtačnik in Eva Stopar 

Režiser: Martin Draksler 

Produkcija: Chili Films 

Produkcija digitalnih materialov: Herman & partnerji 

Medijska agencija: Pristop media 

zz

Intervju

hh
11. 04. 2025

Sašo Sever, vodja oddelka za odnose z javnostmi v Zavarovalnici Triglav, je postal…

drama
10. 04. 2025

Jernej Pristov je izkušen komunikator, ki je svojo poklicno zvestobo zaprisegel…

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

Naši avtorji