
Zavarovalnica Triglav: Hitro. Varno. Digitalno. Kjerkoli ste.
Nova kampanje Zavarovalnice Triglav različne točke po mestu spreminja v digitalno poslovalnico.
Zavarovalnica Triglav
Kratek opis akcije: Zavarovalnica Triglav je v zadnjih letih digitalizirala večino svojih storitev (sklepanje in upravljanje zavarovanj, prijava škode, upravljanje naložb ...), pri čemer je posebno pozornost namenila uporabniški izkušnji. S kampanjo »Hitro. Varno. Digitalno. Kjerkoli ste.« so v agenciji Herman & partnerji vse digitalne vstopne točke zavarovalnice želeli približati obstoječim in potencialnim strankam. Kampanja je zasnovana na perspektivi zornega kota (POV), ki ponazarja uporabnikov pogled med uporabo digitalnih storitev Zavarovalnice Triglav, ki jih lahko ta uporablja, ne glede na to, kje je. Še en pomemben element kampanje je obogatena QR-koda, ki je tako digitalni označevalec kampanje kot tudi vstopna točka do digitalnih storitev Zavarovalnice Triglav. Z njo zunanji plakat ali pa celo mestni avtobus postane digitalna poslovalnica. Kampanja bo potekala vse leto, zato napovedujejo, da bo javnost Triglavovo QR-kodo zagotovo lahko opazila na še kakšnem zanimivem mestu.
Avtor: Herman in partnerji
Naročnik: Zavarovalnica Triglav
Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje oglaševanje, radio, družbena omrežja, digitalni oglasi
Predstavniki naročnika: Tjaša Kolenc Filipčič, Sara Rogel in Jaka Jauh
Direktorica naročnika: Tina Cirman Popovič
Vodja projekta: Juš Šoltes
Izvršni kreativni direktor: Miha Bevc
Kreativni direktor: Bor Klemenc Mencin
Kreativna strateginja: Aida Gadžo
Tekstopisca: Bor Klemenc Mencinin Eva Stopar
Umetniški direktor: Gregor Čeferin
Oblikovalca: Gregor Čeferin in Ewa Bogataj
Digitalne stateginje: Mili Šprajc, Ika Dujić Vrtačnik in Eva Stopar
Režiser: Martin Draksler
Produkcija: Chili Films
Produkcija digitalnih materialov: Herman & partnerji
Medijska agencija: Pristop media