zgaga
Opaženo

Naj zgaga ne zmaga

V agenciji THE OTHER so se spomnili na vse, ki jim poletne užitke kvari zgaga, in zasnovali večkanalno oglaševalsko akcijo za NeoBianacid na slovenskem in hrvaškem trgu.

Kratek opis akcije: »Res, da je poletje že pregovorno čas za sproščene piknike, osvežilne koktajle in dolge večerje na prostem, a mnogim te užitke kvari pekoča zgaga. Kampanja za NeoBianacid s sloganom 'Naj zgaga ne zmaga' ponuja hitro rešitev za brezskrbno uživanje v poletnih radostih,« pravijo snovalci akcije.

Kampanja je sestavljena iz dveh delov. Prvi del preko oglasov na Instagramu in Facebooku zbira podatke o uporabnikih in njihovih izkušnjah z zgago ter jih spodbuja k sodelovanju v nagradnem žrebanju za piknik podlogo. K sodelovanju vabijo tudi veliki oglasni panoji z izpostavljeno QR-kodo.

Drugi del z digitalnimi oglasi s podobo nagajive Zgage usmerja uporabnike na spletno stran NeoBianacid.eu in spodbuja nakupe preko spleta, z radijskimi oglasi na postaji Otvoreni pa spodbuja nakup v fizičnih prodajalnah.

zgaga1

zgaga2

zgaga3

zgaga4

Elementi akcije: digitalno, zunanje in radijsko oglaševanje, spletna nagradna igra

Vodja projekta: Petra Vidrih

Oblikovanje: Žan Mlinarič

Kreativna zasnova in tekstopisje: Darja Štukelj Rus

Oglaševanje: Tilen Vodeb Žmavc

Zunanje oglaševanje: Europlakat

Intervju

z
17. 09. 2024

Z Julijo Somrak, kreativno direktorico v DROM agency, ki je bila na tekmovanju WEBSI…

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Naši avtorji