Naj zgaga ne zmaga
V agenciji THE OTHER so se spomnili na vse, ki jim poletne užitke kvari zgaga, in zasnovali večkanalno oglaševalsko akcijo za NeoBianacid na slovenskem in hrvaškem trgu.
Polymetria
Kratek opis akcije: »Res, da je poletje že pregovorno čas za sproščene piknike, osvežilne koktajle in dolge večerje na prostem, a mnogim te užitke kvari pekoča zgaga. Kampanja za NeoBianacid s sloganom 'Naj zgaga ne zmaga' ponuja hitro rešitev za brezskrbno uživanje v poletnih radostih,« pravijo snovalci akcije.
Kampanja je sestavljena iz dveh delov. Prvi del preko oglasov na Instagramu in Facebooku zbira podatke o uporabnikih in njihovih izkušnjah z zgago ter jih spodbuja k sodelovanju v nagradnem žrebanju za piknik podlogo. K sodelovanju vabijo tudi veliki oglasni panoji z izpostavljeno QR-kodo.
Drugi del z digitalnimi oglasi s podobo nagajive Zgage usmerja uporabnike na spletno stran NeoBianacid.eu in spodbuja nakupe preko spleta, z radijskimi oglasi na postaji Otvoreni pa spodbuja nakup v fizičnih prodajalnah.
Elementi akcije: digitalno, zunanje in radijsko oglaševanje, spletna nagradna igra
Vodja projekta: Petra Vidrih
Oblikovanje: Žan Mlinarič
Kreativna zasnova in tekstopisje: Darja Štukelj Rus
Oglaševanje: Tilen Vodeb Žmavc
Zunanje oglaševanje: Europlakat