zz
Opaženo

Nakupovati SMART! je z brezplačno dostavo

Pri Mimovrste so uvedli novo storitev SMART! in ob tem s pomočjo agencije Saatchi&Saatchi Ljubljana predstavili novo kampanjo.

Kratek opis akcije: Vsak tretji Slovenec že redno nakupuje prek spleta in raziskave še naprej kažejo rast. Za izboljšanje nakupovalne izkušnje je Mimovrste kot del globalne spletne trgovine Allegro v Sloveniji predstavil novo, sicer globalno storitev SMART!, ki nudi dostavo na dom celo brezplačno v testnem obdobju. Naloga kampanje je gradnja zavedanja o novi storitvi, poimenovanje, predstavitev prepoznavnih elementov podobe, povezovanje z mimovrste.si in komuniciranje ključnih značilnostih nove storitve. Ciljano občinstvo je segment mlajše polovice vseh spletnih nakupovalcev s ciljem povečanja naročnikov na storitev SMART! v promocijskem 6-mesečnem obdobju.

Elementi akcije: OOH plakati, televizijsko oglaševanje, odnosi z mediji in piar vsebine, spletno oglaševanje, družbena omrežja, sodelovanje z vplivneži, lastni kanali Mimovrste.

Predstavniki naročnika: Tomáš Punar, Polona Gabrovšek, Martina Lončarek, Lana Črnigoj

Agencija: Saatchi&Saatchi Ljubljana (član Publicis Groupe)

Direktorica projekta: Petra Hočevar

Strategija in planiranje: Maja Michieli

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Tekstopisec: Toni Tomašek

Umetniška direktorica: Nina Hojnik

Direktorica projekta z vplivneži: Sandra Baran (MSL - član Publicis Groupe)

Upravljanje družbenih omrežij: Urška Glavan Širok (MSL - član Publicis Groupe)

Medijska strategija in zakup: Starcom (član Publicis Groupe)

Odnosi z mediji: IPPR in MSL (član Publicis Groupe)

Trajanje aktivnosti: maj in junij 2024

z

z

z

z

Intervju

Nataša Pavlović Bujas
26. 10. 2024

Nataša Pavlović Bujas, predsednica Mednarodnega združenja za odnose z javnostmi (IPRA),…

»Največji zalogaj za komunikatorje je izjemno velik padec zaupanja. Ljudje ne zaupajo več nikomur, ne medijem ne vladi, niti organizacijam civilne…

z
25. 10. 2024

Aljoša Bagola predstavlja novo knjigo Ne! je moč. Njegov pronicljiv slog, povezan z…

Dokopati se želim do vzgibov, ki so pogosto tihe prepreke do srečnejšega in polnejšega življenja, in del mene, ki želi rasti in napredovati, si pri…

Petra Krulc
23. 10. 2024

Sogovornica nam je v intervjuju razkrila, kako gleda na svoje pretekle izzive, kaj jo je…

Najbolj učinkovite in kreativno presežne ideje namreč vedno temeljijo na izjemni strategiji, v tem duhu pa skušam usmerjati tudi Futurin podmladek.

Naši avtorji