Nakupovati SMART! je z brezplačno dostavo
Pri Mimovrste so uvedli novo storitev SMART! in ob tem s pomočjo agencije Saatchi&Saatchi Ljubljana predstavili novo kampanjo.
Mimovrste
Kratek opis akcije: Vsak tretji Slovenec že redno nakupuje prek spleta in raziskave še naprej kažejo rast. Za izboljšanje nakupovalne izkušnje je Mimovrste kot del globalne spletne trgovine Allegro v Sloveniji predstavil novo, sicer globalno storitev SMART!, ki nudi dostavo na dom celo brezplačno v testnem obdobju. Naloga kampanje je gradnja zavedanja o novi storitvi, poimenovanje, predstavitev prepoznavnih elementov podobe, povezovanje z mimovrste.si in komuniciranje ključnih značilnostih nove storitve. Ciljano občinstvo je segment mlajše polovice vseh spletnih nakupovalcev s ciljem povečanja naročnikov na storitev SMART! v promocijskem 6-mesečnem obdobju.
Elementi akcije: OOH plakati, televizijsko oglaševanje, odnosi z mediji in piar vsebine, spletno oglaševanje, družbena omrežja, sodelovanje z vplivneži, lastni kanali Mimovrste.
Predstavniki naročnika: Tomáš Punar, Polona Gabrovšek, Martina Lončarek, Lana Črnigoj
Agencija: Saatchi&Saatchi Ljubljana (član Publicis Groupe)
Direktorica projekta: Petra Hočevar
Strategija in planiranje: Maja Michieli
Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek
Tekstopisec: Toni Tomašek
Umetniška direktorica: Nina Hojnik
Direktorica projekta z vplivneži: Sandra Baran (MSL - član Publicis Groupe)
Upravljanje družbenih omrežij: Urška Glavan Širok (MSL - član Publicis Groupe)
Medijska strategija in zakup: Starcom (član Publicis Groupe)
Odnosi z mediji: IPPR in MSL (član Publicis Groupe)
Trajanje aktivnosti: maj in junij 2024