zz
Opaženo

Nakupovati SMART! je z brezplačno dostavo

Pri Mimovrste so uvedli novo storitev SMART! in ob tem s pomočjo agencije Saatchi&Saatchi Ljubljana predstavili novo kampanjo.

Kratek opis akcije: Vsak tretji Slovenec že redno nakupuje prek spleta in raziskave še naprej kažejo rast. Za izboljšanje nakupovalne izkušnje je Mimovrste kot del globalne spletne trgovine Allegro v Sloveniji predstavil novo, sicer globalno storitev SMART!, ki nudi dostavo na dom celo brezplačno v testnem obdobju. Naloga kampanje je gradnja zavedanja o novi storitvi, poimenovanje, predstavitev prepoznavnih elementov podobe, povezovanje z mimovrste.si in komuniciranje ključnih značilnostih nove storitve. Ciljano občinstvo je segment mlajše polovice vseh spletnih nakupovalcev s ciljem povečanja naročnikov na storitev SMART! v promocijskem 6-mesečnem obdobju.

Elementi akcije: OOH plakati, televizijsko oglaševanje, odnosi z mediji in piar vsebine, spletno oglaševanje, družbena omrežja, sodelovanje z vplivneži, lastni kanali Mimovrste.

Predstavniki naročnika: Tomáš Punar, Polona Gabrovšek, Martina Lončarek, Lana Črnigoj

Agencija: Saatchi&Saatchi Ljubljana (član Publicis Groupe)

Direktorica projekta: Petra Hočevar

Strategija in planiranje: Maja Michieli

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Tekstopisec: Toni Tomašek

Umetniška direktorica: Nina Hojnik

Direktorica projekta z vplivneži: Sandra Baran (MSL - član Publicis Groupe)

Upravljanje družbenih omrežij: Urška Glavan Širok (MSL - član Publicis Groupe)

Medijska strategija in zakup: Starcom (član Publicis Groupe)

Odnosi z mediji: IPPR in MSL (član Publicis Groupe)

Trajanje aktivnosti: maj in junij 2024

z

z

z

z

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji