style selfie
Opaženo

Naredi svoj #stylefie meseca

Agenciji MSL in Saatchi&Saatchi sta za BTC City ustvarili aktivacijo #stylefie meseca, s katero mlade pozivajo k ustvarjanju in deljenju stylingov za mesečne nagrade. Njen namen je večanje prepoznavnosti znotraj ponudbe mode za mlade.

Kratek opis akcije: Aktivacija je kombinacija sodelovanja v živo in deljenja na družbenih omrežjih. Vsak lahko sodeluje tako, da v eni od sodelujočih trgovin v BTC Cityju Ljubljana sestavi styling, naredi selfie in ga objavi na svojem profilu na Instagramu s ključnikom #stylefie. Zmagovalce bosta izbrala »glas ljudstva« in strokovna žirija, ki jo v juniju sestavljajo modna vplivnica Sanja Grohar, spletna urednica revije Cosmopolitan Kaja Berlot in ustvarjalec vsebin Klemen Bobnar.

style1

style2

style3

style4

style5

Elementi akcije: aktivacija v trgovinah, tiskani oglasi, zunanje in digitalno oglaševanje, interni kanali (spletno mesto btc-city.com, aktivnosti na prodajnih mestih), komunikacija na družbenih omrežjih, sodelovanje z vplivneži

Predstavnice naročnika: Sara Bogomolec, Janja Furjan in Polja Pretnar

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač (Saatchi & Saatchi)

Vodja projekta: Neža Kašnik (Saatchi & Saatchi)

Kreativni direktor: Toni Tomašek (Publicis Groupe)

Ustvarjalec vsebin in tekstopisec: Klemen Bobnar (MSL)

Komunikacija na družbenih omrežjih: Gabrijela Vrbnjak (MSL)

Umetniška direktorica: Jasna Vejselovič (Saatchi & Saatchi)

Digitalna produkcija: Matjaž Škufca (Saatchi & Saatchi)

Oblikovalca: Jasna Vejselović in Siniša Šafarić (Saatchi & Saatchi)

Sodelovanje z vplivneži: Epidemic

Medijska strategija in medijski zakup: Lina Bravničar in Domen Gulič (Starcom / Publicis Groupe)

Medijsko sodelovanje: AML

Trajanje akcije: od maja do julija 2021

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji