Naredi svoj #stylefie meseca
Agenciji MSL in Saatchi&Saatchi sta za BTC City ustvarili aktivacijo #stylefie meseca, s katero mlade pozivajo k ustvarjanju in deljenju stylingov za mesečne nagrade. Njen namen je večanje prepoznavnosti znotraj ponudbe mode za mlade.
BTC City
Kratek opis akcije: Aktivacija je kombinacija sodelovanja v živo in deljenja na družbenih omrežjih. Vsak lahko sodeluje tako, da v eni od sodelujočih trgovin v BTC Cityju Ljubljana sestavi styling, naredi selfie in ga objavi na svojem profilu na Instagramu s ključnikom #stylefie. Zmagovalce bosta izbrala »glas ljudstva« in strokovna žirija, ki jo v juniju sestavljajo modna vplivnica Sanja Grohar, spletna urednica revije Cosmopolitan Kaja Berlot in ustvarjalec vsebin Klemen Bobnar.
Elementi akcije: aktivacija v trgovinah, tiskani oglasi, zunanje in digitalno oglaševanje, interni kanali (spletno mesto btc-city.com, aktivnosti na prodajnih mestih), komunikacija na družbenih omrežjih, sodelovanje z vplivneži
Predstavnice naročnika: Sara Bogomolec, Janja Furjan in Polja Pretnar
Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač (Saatchi & Saatchi)
Vodja projekta: Neža Kašnik (Saatchi & Saatchi)
Kreativni direktor: Toni Tomašek (Publicis Groupe)
Ustvarjalec vsebin in tekstopisec: Klemen Bobnar (MSL)
Komunikacija na družbenih omrežjih: Gabrijela Vrbnjak (MSL)
Umetniška direktorica: Jasna Vejselovič (Saatchi & Saatchi)
Digitalna produkcija: Matjaž Škufca (Saatchi & Saatchi)
Oblikovalca: Jasna Vejselović in Siniša Šafarić (Saatchi & Saatchi)
Sodelovanje z vplivneži: Epidemic
Medijska strategija in medijski zakup: Lina Bravničar in Domen Gulič (Starcom / Publicis Groupe)
Medijsko sodelovanje: AML
Trajanje akcije: od maja do julija 2021