union
Opaženo

Navijaj na polno!

V Pivovarni Union so v sodelovanju z agencijo Herman & partnerji zasnovali oglaševalsko akcijo za Union lager, ki se vrti okrog nogometne vročice.

Kratek opis akcije: V okviru kampanje spremljamo televizijski oglas o treh prijateljih, ki med nogometno tekmo navijajo med navijači nasprotne ekipe. Del kampanje je tudi prikrojen slogan »Uživi na polno«, ki se zdaj glasi »Navijaj na polno«, v Unionu pa so nogometne navdušence v teh tednih razveselili tudi z unikatno navijaško opremo, ki jo najdejo kar na Unionovi steklenici.

Elementi akcije: televizijski oglas, družbena omrežja, digitalni oglasi, prodajna mesta

Predstavniki naročnika: Daphne Stavropoulou, Tjaša Šubelj, Erika Šterbenc Hozjan in David Taskov

Direktorica naročnika: Arin Gašperin

Direktorica projekta: Katja Grosman

Stateginja: Aida Gadžo

Kreativna direktorica in tekstopiska: Katja Petrin Dornik

Umetniški direktor in oblikovalec: Miha Kalan

Fotograf: Saša Hess

Vodenje družbenih omrežij: Lara Lukšič

Tekstopiska na digitalnih kanalih: Monika Habjanič 

Produkcija digitalnih materialov: Efé

Produkcija navijaškega rekvizita: Joly

Produkcija: Kinomotel

Režiser: Miha Mlaker

Medijska agencija: Media Publikum

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 06. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

"Težko rečem, katera je najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta, ker mi nobena ni ostala v spominu."

Anže Jereb
19. 06. 2024

Ko smo na MM-u izbirali kreativnega direktorja leta, smo v prvi deseterici slovenskih…

Tako v Ljubljani kot v Kijevu se je v zadnjih 25-ih letih veliko spremenilo in vzporednic ne bi mogel potegniti niti med dvema agencijama na svetu.…

DavidVisenjak
15. 06. 2024

Perutnina Ptuj je z novim lastnikom, ukrajinskim podjetjem MHP, pred petimi leti dobila…

Prodaja in marketing zelo dobro sodelujeta, saj že v obdobju načrtovanja uskladimo marketinške cilje s prodajnimi. Gradimo organizacijo s skupnimi…

Naši avtorji