Navijaj na polno!
V Pivovarni Union so v sodelovanju z agencijo Herman & partnerji zasnovali oglaševalsko akcijo za Union lager, ki se vrti okrog nogometne vročice.
Pivovarna Union
Kratek opis akcije: V okviru kampanje spremljamo televizijski oglas o treh prijateljih, ki med nogometno tekmo navijajo med navijači nasprotne ekipe. Del kampanje je tudi prikrojen slogan »Uživi na polno«, ki se zdaj glasi »Navijaj na polno«, v Unionu pa so nogometne navdušence v teh tednih razveselili tudi z unikatno navijaško opremo, ki jo najdejo kar na Unionovi steklenici.
Elementi akcije: televizijski oglas, družbena omrežja, digitalni oglasi, prodajna mesta
Predstavniki naročnika: Daphne Stavropoulou, Tjaša Šubelj, Erika Šterbenc Hozjan in David Taskov
Direktorica naročnika: Arin Gašperin
Direktorica projekta: Katja Grosman
Stateginja: Aida Gadžo
Kreativna direktorica in tekstopiska: Katja Petrin Dornik
Umetniški direktor in oblikovalec: Miha Kalan
Fotograf: Saša Hess
Vodenje družbenih omrežij: Lara Lukšič
Tekstopiska na digitalnih kanalih: Monika Habjanič
Produkcija digitalnih materialov: Efé
Produkcija navijaškega rekvizita: Joly
Produkcija: Kinomotel
Režiser: Miha Mlaker
Medijska agencija: Media Publikum