Ne definiraj, eksperimentiraj!
V agenciji SHIFT so za produktno linijo A1 Vajb ustvarili novo komunikacijsko platformo, ki mlade spodbuja k eksperimentiranju z glasbo, stilom, 'frendi', ličili, hobiji ...
A1 Slovenija
Kratek opis akcije: »Družba želi dandanes mlade čim prej popredalčkati, zanje pa je pomembno ravno nasprotno – da raziskujejo, delajo napake, eksperimentirajo in se pri tem ne omejujejo z nepotrebnimi oznakami. Samo tako lahko ugotovijo, kdo so, kaj jim 'vajba' in kaj ne,« pravijo v A1, kjer z novo platformo mlade spodbujajo, naj se uprejo definicijam družbe in eksperimentirajo na najrazličnejših področjih.
V krovnem videooglasu spoznamo protagonistko, ki oznakam ne pusti, da bi jo opredeljevale in eksperimentira z vsem, kar jo obkroža. Vizualnemu delu oglaševalske akcije so dodali tudi produktno komunikacijo, ki mlade spodbuja, da eksperimentirajo z zabavnimi vsebinami iz mobilnega paketa. A1 Vajb jim namreč omogoča izbiro želene platforme – HBO Max, VOYO ali Deezer, na katerih najdejo dovolj širok nabor vsebin, da lahko en dan poslušajo ali gledajo nekaj, naslednji dan pa kaj popolnoma drugačnega.
Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, splet, družbena omrežja
Predstavnice naročnika: Nikolaja Frece, Mojca Goršič in Petra Vaupotič Pires
Izvršni kreativni direktor: Luka Bajs
Kreativna direktorja: Kaja Elsner in Luka Bajs
Tekstopiska: Kaja Elsner
Umetniški direktor: Andraž Grulja
Direktorica projekta: Amadea Šoln
Vodja projekta: Abra Nikitenko
Asistentka vodje projekta: Lina Gorjup
Filmska produkcija: Bright
Režiser: Mark Pirc
Direktor fotografije: Kristijan Stramič
Postprodukcija: Bright; Jure Lavrin in Matic Prusnik
Zvočna obdelava: 001
Fotografinja: Urška Pečnik
Komunikacija na družbenih omrežjih: DROM Agency
Medijska agencija: OMD