A1 vajb
Opaženo

Ne definiraj, eksperimentiraj!

V agenciji SHIFT so za produktno linijo A1 Vajb ustvarili novo komunikacijsko platformo, ki mlade spodbuja k eksperimentiranju z glasbo, stilom, 'frendi', ličili, hobiji ...

Kratek opis akcije: »Družba želi dandanes mlade čim prej popredalčkati, zanje pa je pomembno ravno nasprotno – da raziskujejo, delajo napake, eksperimentirajo in se pri tem ne omejujejo z nepotrebnimi oznakami. Samo tako lahko ugotovijo, kdo so, kaj jim 'vajba' in kaj ne,« pravijo v A1, kjer z novo platformo mlade spodbujajo, naj se uprejo definicijam družbe in eksperimentirajo na najrazličnejših področjih.

V krovnem videooglasu spoznamo protagonistko, ki oznakam ne pusti, da bi jo opredeljevale in eksperimentira z vsem, kar jo obkroža. Vizualnemu delu oglaševalske akcije so dodali tudi produktno komunikacijo, ki mlade spodbuja, da eksperimentirajo z zabavnimi vsebinami iz mobilnega paketa. A1 Vajb jim namreč omogoča izbiro želene platforme – HBO Max, VOYO ali Deezer, na katerih najdejo dovolj širok nabor vsebin, da lahko en dan poslušajo ali gledajo nekaj, naslednji dan pa kaj popolnoma drugačnega.

a1 vajb1

a1 vajb2

a1 vajb3

Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, splet, družbena omrežja

Predstavnice naročnika: Nikolaja Frece, Mojca Goršič in Petra Vaupotič Pires

Izvršni kreativni direktor: Luka Bajs

Kreativna direktorja: Kaja Elsner in Luka Bajs

Tekstopiska: Kaja Elsner

Umetniški direktor: Andraž Grulja

Direktorica projekta: Amadea Šoln

Vodja projekta: Abra Nikitenko

Asistentka vodje projekta: Lina Gorjup

Filmska produkcija: Bright

Režiser: Mark Pirc

Direktor fotografije: Kristijan Stramič

Postprodukcija: Bright; Jure Lavrin in Matic Prusnik 

Zvočna obdelava: 001

Fotografinja: Urška Pečnik

Komunikacija na družbenih omrežjih: DROM Agency

Medijska agencija: OMD

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji