triglav
Opaženo

Nezgodno zavarovanje Pazi name

Grey Ljubljana je za Zavarovalnico Triglav ustvaril oglaševalsko akcijo, ki staršem otrok in mladostnikov predstavlja nezgodno zavarovanje Pazi name.

Kratek opis akcije: »Ljudje smo rojeni raziskovalci. Še posebej pa to velja za otroke in mladostnike, ki odkrivajo meje sveta in samih sebe. A pri raziskovanju se lahko tudi poškodujejo, česar se starši še kako dobro zavedajo, saj na svet gledajo drugače kot oni,« izhodišče akcije pojasnjujejo v agenciji. Serija oglasov to dvojnost pogledov prikazuje s kombinacijo fotografije in ilustracije. Na ta način pozivajo starše, naj zavarujejo svoje raziskovalce, obenem pa želijo spodbuditi njihovo prirojeno radovednost in željo po odkrivanju sveta.

triglav2

triglav3

Elementi akcije: televizijsko, radijsko, spletno in zunanje oglaševanje, družbeni mediji, vsebinski marketing

Predstavnici naročnika: Julija Kotnik in Tjaša Kolenc Filipčič

Vodja projekta v agenciji: Teja Rajšp

Strateška direktorica: Špela Žorž

Izvršna kreativna direktorica: Petra Krulc

Kreativni direktor: Luka Bajs

Tekstopisca: Eva Gradišnik in Luka Bajs

Umetniški direktor: Matija Primc

Oblikovalka:  Anja Korošec

Spletni oblikovalec: Urška Kos

Vsebinski marketing: Sabrina Slak (Grey), Alenka Bešter in Inga Batur (Zavarovalnica Triglav)

Ilustrator: Jernej Kovač Myint  (Umer)

Retušer: Mark Jordan, Umer

Video in zvočna produkcija: Art Rebel 9

Družbena omrežja: Monika Habjanič

Medijska agencija: Media Publikum

Vodje medijskih projektov: Sašo Pinosa, Denisa Huber (Media Publikum), Jaka Jauh (Zavarovalnica Triglav)

Vodja spletnih medijskih projektov: Miha Kocjančič (Media Publikum)

Trajanje akcije: avgust – oktober 2019

Intervju

KA
25. 01. 2025

»Pri delu z naročniki gre vedno za interdisciplinarno delo, nikoli ne govorimo samo o…

»Po dolgoletnih izkušnjah v oblikovanju pred seboj ne potrebuješ več nujno lista papirja, svinčnika ali računalnika, ampak glava podzavestno…

zz
25. 01. 2025

»Oglaševanje ni čista umetnost. Naše delo mora prinašati poslovne rezultate, kar pa ne…

Delo na strani naročnikov mi je pomagalo razumeti njihove potrebe in njihov način razmišljanja. Pogosto opažam, da številni kreativci pozabljajo, da…

Drago Mlakar
23. 01. 2025

Čez en teden, 30. januarja 2025, bo sezono dogodkov otvorilo tekmovanje Outstanding.…

Zunanje oglaševanje je eden od ključnih elementov marketinškega spleta. Edinstveno po svoji moči vizualne komunikacije in neposrednem vplivu na…

Naši avtorji