Nezgodno zavarovanje Pazi name
Grey Ljubljana je za Zavarovalnico Triglav ustvaril oglaševalsko akcijo, ki staršem otrok in mladostnikov predstavlja nezgodno zavarovanje Pazi name.
Zavarovalnica Triglav
Kratek opis akcije: »Ljudje smo rojeni raziskovalci. Še posebej pa to velja za otroke in mladostnike, ki odkrivajo meje sveta in samih sebe. A pri raziskovanju se lahko tudi poškodujejo, česar se starši še kako dobro zavedajo, saj na svet gledajo drugače kot oni,« izhodišče akcije pojasnjujejo v agenciji. Serija oglasov to dvojnost pogledov prikazuje s kombinacijo fotografije in ilustracije. Na ta način pozivajo starše, naj zavarujejo svoje raziskovalce, obenem pa želijo spodbuditi njihovo prirojeno radovednost in željo po odkrivanju sveta.
Elementi akcije: televizijsko, radijsko, spletno in zunanje oglaševanje, družbeni mediji, vsebinski marketing
Predstavnici naročnika: Julija Kotnik in Tjaša Kolenc Filipčič
Vodja projekta v agenciji: Teja Rajšp
Strateška direktorica: Špela Žorž
Izvršna kreativna direktorica: Petra Krulc
Kreativni direktor: Luka Bajs
Tekstopisca: Eva Gradišnik in Luka Bajs
Umetniški direktor: Matija Primc
Oblikovalka: Anja Korošec
Spletni oblikovalec: Urška Kos
Vsebinski marketing: Sabrina Slak (Grey), Alenka Bešter in Inga Batur (Zavarovalnica Triglav)
Ilustrator: Jernej Kovač Myint (Umer)
Retušer: Mark Jordan, Umer
Video in zvočna produkcija: Art Rebel 9
Družbena omrežja: Monika Habjanič
Medijska agencija: Media Publikum
Vodje medijskih projektov: Sašo Pinosa, Denisa Huber (Media Publikum), Jaka Jauh (Zavarovalnica Triglav)
Vodja spletnih medijskih projektov: Miha Kocjančič (Media Publikum)
Trajanje akcije: avgust – oktober 2019