z
Opaženo

NLB že 20 let plemeniti premoženje vsakogar

NLB v sodelovanju s Saatchi & Saatchi Ljubljana predstavlja projekt NLB Skladi ob njihovi 20. letnici.

Kratek opis kampanje: S ciljem primerno obeležiti in komunicirati kredibilnost in kompetence na osnovi obstoja, dela in izkušenj so NLB Skladi pripravili priložnostni logotip, oglaševalsko akcijo ter program gradnje interne kulture in znamčenja. Prvi krog oglaševalskih aktivnosti se je pravkar iztekel, začenja pa se izvajanje aktivnosti za interno javnost.

Oglaševalska akcija že odraža na novo postavljeno strategijo pozicioniranja znamke in segmentiranja ciljnih skupin ter njihove naracije. Aktivnosti ob jubilejnem letu se bodo odvijale vse do konca leta.

m

Elementi akcije: zunanje oglaševanje, avtobusno oglaševanje, spletno oglaševanje, televizijsko oglaševanje

Predstavnice naročnika: Saša Dragonja, Špela Ilar Kosmač in Petra Ristevski

Agencija: Saatchi & Saatchi Ljubljana

Direktorica naročnika: Špela Petač

Direktorica projekta: Polona Polak

Direktorica strategije in načrtovanja: Maja Michieli

Kreativni direktor: Toni Tomašek

Umetniška direktorica: Nina Hojnik

Spletni umetniški direktor in videoproducent: Matjaž Škufca

Medijska agencija: Media Publikum

Trajanje akcije: maj in junij 2024

z

m

m

m

m

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji