z
Opaženo

NLB že 20 let plemeniti premoženje vsakogar

NLB v sodelovanju s Saatchi & Saatchi Ljubljana predstavlja projekt NLB Skladi ob njihovi 20. letnici.

Kratek opis kampanje: S ciljem primerno obeležiti in komunicirati kredibilnost in kompetence na osnovi obstoja, dela in izkušenj so NLB Skladi pripravili priložnostni logotip, oglaševalsko akcijo ter program gradnje interne kulture in znamčenja. Prvi krog oglaševalskih aktivnosti se je pravkar iztekel, začenja pa se izvajanje aktivnosti za interno javnost.

Oglaševalska akcija že odraža na novo postavljeno strategijo pozicioniranja znamke in segmentiranja ciljnih skupin ter njihove naracije. Aktivnosti ob jubilejnem letu se bodo odvijale vse do konca leta.

m

Elementi akcije: zunanje oglaševanje, avtobusno oglaševanje, spletno oglaševanje, televizijsko oglaševanje

Predstavnice naročnika: Saša Dragonja, Špela Ilar Kosmač in Petra Ristevski

Agencija: Saatchi & Saatchi Ljubljana

Direktorica naročnika: Špela Petač

Direktorica projekta: Polona Polak

Direktorica strategije in načrtovanja: Maja Michieli

Kreativni direktor: Toni Tomašek

Umetniška direktorica: Nina Hojnik

Spletni umetniški direktor in videoproducent: Matjaž Škufca

Medijska agencija: Media Publikum

Trajanje akcije: maj in junij 2024

z

m

m

m

m

Intervju

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

z
26. 08. 2024

Ugledni gostje gala večerje, ki se je odvila na predvečer zadnje košarkarske tekme Gorana…

Naši avtorji