NLB že 20 let plemeniti premoženje vsakogar
NLB v sodelovanju s Saatchi & Saatchi Ljubljana predstavlja projekt NLB Skladi ob njihovi 20. letnici.
NLB skladi
Kratek opis kampanje: S ciljem primerno obeležiti in komunicirati kredibilnost in kompetence na osnovi obstoja, dela in izkušenj so NLB Skladi pripravili priložnostni logotip, oglaševalsko akcijo ter program gradnje interne kulture in znamčenja. Prvi krog oglaševalskih aktivnosti se je pravkar iztekel, začenja pa se izvajanje aktivnosti za interno javnost.
Oglaševalska akcija že odraža na novo postavljeno strategijo pozicioniranja znamke in segmentiranja ciljnih skupin ter njihove naracije. Aktivnosti ob jubilejnem letu se bodo odvijale vse do konca leta.
Elementi akcije: zunanje oglaševanje, avtobusno oglaševanje, spletno oglaševanje, televizijsko oglaševanje
Predstavnice naročnika: Saša Dragonja, Špela Ilar Kosmač in Petra Ristevski
Agencija: Saatchi & Saatchi Ljubljana
Direktorica naročnika: Špela Petač
Direktorica projekta: Polona Polak
Direktorica strategije in načrtovanja: Maja Michieli
Kreativni direktor: Toni Tomašek
Umetniška direktorica: Nina Hojnik
Spletni umetniški direktor in videoproducent: Matjaž Škufca
Medijska agencija: Media Publikum
Trajanje akcije: maj in junij 2024