Noč čarovnic
Opaženo

Noč čarovnic na Blejskem gradu

Noč čarovnic je na Blejskem gradu tudi letos potekala v znamenju spektakularnega dogajanja, ki ga je pospremila oglaševalska kampanja, delo agencije THE OTHER.

Kratek opis akcije: Ker je eden od večjih izzivov kulturnih ustanov, kako pritegniti mlajše obiskovalce, so pri promociji uspešno izkoristili tudi novi način oglaševanja na TikToku. »Blejski grad je za noč čarovnic že tradicionalno pripravil privlačno dogajanje, v katerem je združil svojo bogato kulturno dediščino in tradicionalne elemente s sodobnimi pristopi. Promocija je potekala z oglaševanjem na tradicionalnih in spletnih kanalih, s poudarkom na inovativnih formatih družbenih omrežij,« pravijo snovalci akcije.

grad1

Strategijo oglaševanja so razdelili na dva koncepta: na Instagramu in Facebooku so statični oglasi s kreativo izpostavili temačno in skrivnostno zgodbo o Polikseni in Hartmanu, na TikToku pa je bil poudarek na mlajšim uporabnikom prijaznih (beri: manj strašljivih) interaktivnih videovsebinah, v katerih so resnični ljudje nudili napovednike za dogajanje in vabili k sodelovanju v nagradni igri.

grad2

Kampanja je z uporabo TikToka in sodobnih digitalnih pristopov uspela pritegniti nove generacije obiskovalcev ter ustvariti eno najbolj obiskanih in skrivnostnih »halloween doživetij« v regiji. Dosegla je 375.000 prikazov in 4.500 interakcij na TikToku ter več kot 76.000 uporabnikov na Facebooku in Instagramu, kjer je zabeležila 158.000 prikazov in 3.500 klikov.

grad3

Elementi akcije: oblikovanje gradiv, družbena omrežja, medijski zakup

Predstavnici naročnika: Lea Ferjan in Anja Bajda

Vodja projekta: Diana Gajić

Oblikovalka: Anja Grabar

Družbena omrežja in oglaševanje: Amelija Umek in Alenka Mivšek

Fotograf: Boris Pretnar

Trajanje akcije: od 7. do 31.oktobra 2024

Intervju

ian
27. 01. 2025

O tem, ali pri nas tiktokerji lahko »preživijo« samo z unovčevanjem svojih vsebin na tej…

KA
25. 01. 2025

»Pri delu z naročniki gre vedno za interdisciplinarno delo, nikoli ne govorimo samo o…

»Po dolgoletnih izkušnjah v oblikovanju pred seboj ne potrebuješ več nujno lista papirja, svinčnika ali računalnika, ampak glava podzavestno…

zz
25. 01. 2025

»Oglaševanje ni čista umetnost. Naše delo mora prinašati poslovne rezultate, kar pa ne…

Delo na strani naročnikov mi je pomagalo razumeti njihove potrebe in njihov način razmišljanja. Pogosto opažam, da številni kreativci pozabljajo, da…

Naši avtorji