Noč čarovnic
Opaženo

Noč čarovnic na Blejskem gradu

Noč čarovnic je na Blejskem gradu tudi letos potekala v znamenju spektakularnega dogajanja, ki ga je pospremila oglaševalska kampanja, delo agencije THE OTHER.

Kratek opis akcije: Ker je eden od večjih izzivov kulturnih ustanov, kako pritegniti mlajše obiskovalce, so pri promociji uspešno izkoristili tudi novi način oglaševanja na TikToku. »Blejski grad je za noč čarovnic že tradicionalno pripravil privlačno dogajanje, v katerem je združil svojo bogato kulturno dediščino in tradicionalne elemente s sodobnimi pristopi. Promocija je potekala z oglaševanjem na tradicionalnih in spletnih kanalih, s poudarkom na inovativnih formatih družbenih omrežij,« pravijo snovalci akcije.

grad1

Strategijo oglaševanja so razdelili na dva koncepta: na Instagramu in Facebooku so statični oglasi s kreativo izpostavili temačno in skrivnostno zgodbo o Polikseni in Hartmanu, na TikToku pa je bil poudarek na mlajšim uporabnikom prijaznih (beri: manj strašljivih) interaktivnih videovsebinah, v katerih so resnični ljudje nudili napovednike za dogajanje in vabili k sodelovanju v nagradni igri.

grad2

Kampanja je z uporabo TikToka in sodobnih digitalnih pristopov uspela pritegniti nove generacije obiskovalcev ter ustvariti eno najbolj obiskanih in skrivnostnih »halloween doživetij« v regiji. Dosegla je 375.000 prikazov in 4.500 interakcij na TikToku ter več kot 76.000 uporabnikov na Facebooku in Instagramu, kjer je zabeležila 158.000 prikazov in 3.500 klikov.

grad3

Elementi akcije: oblikovanje gradiv, družbena omrežja, medijski zakup

Predstavnici naročnika: Lea Ferjan in Anja Bajda

Vodja projekta: Diana Gajić

Oblikovalka: Anja Grabar

Družbena omrežja in oglaševanje: Amelija Umek in Alenka Mivšek

Fotograf: Boris Pretnar

Trajanje akcije: od 7. do 31.oktobra 2024

Intervju

blaz
06. 11. 2024

Priljubljenost TikToka ne pojenja, o čemer smo se pogovarjali z Blažem Vižintinom,…

zz
02. 11. 2024

S Klemnom Selakovičem, enim od najbolj priljubljenih podkasterjev v Sloveniji, smo se…

Kako ustvarjati za nekoga? Mar ne pomeni ustvarjati »za nekoga« ustvarjati z namenom ugajanja? Če ustvarjalec ustvarja za urednika, šefa ali ciljno…

Nataša Pavlović Bujas
26. 10. 2024

Nataša Pavlović Bujas, predsednica Mednarodnega združenja za odnose z javnostmi (IPRA),…

»Največji zalogaj za komunikatorje je izjemno velik padec zaupanja. Ljudje ne zaupajo več nikomur, ne medijem ne vladi, niti organizacijam civilne…

Naši avtorji