Noč čarovnic na Blejskem gradu
Noč čarovnic je na Blejskem gradu tudi letos potekala v znamenju spektakularnega dogajanja, ki ga je pospremila oglaševalska kampanja, delo agencije THE OTHER.
Zavod za kulturo Bled
Kratek opis akcije: Ker je eden od večjih izzivov kulturnih ustanov, kako pritegniti mlajše obiskovalce, so pri promociji uspešno izkoristili tudi novi način oglaševanja na TikToku. »Blejski grad je za noč čarovnic že tradicionalno pripravil privlačno dogajanje, v katerem je združil svojo bogato kulturno dediščino in tradicionalne elemente s sodobnimi pristopi. Promocija je potekala z oglaševanjem na tradicionalnih in spletnih kanalih, s poudarkom na inovativnih formatih družbenih omrežij,« pravijo snovalci akcije.
Strategijo oglaševanja so razdelili na dva koncepta: na Instagramu in Facebooku so statični oglasi s kreativo izpostavili temačno in skrivnostno zgodbo o Polikseni in Hartmanu, na TikToku pa je bil poudarek na mlajšim uporabnikom prijaznih (beri: manj strašljivih) interaktivnih videovsebinah, v katerih so resnični ljudje nudili napovednike za dogajanje in vabili k sodelovanju v nagradni igri.
Kampanja je z uporabo TikToka in sodobnih digitalnih pristopov uspela pritegniti nove generacije obiskovalcev ter ustvariti eno najbolj obiskanih in skrivnostnih »halloween doživetij« v regiji. Dosegla je 375.000 prikazov in 4.500 interakcij na TikToku ter več kot 76.000 uporabnikov na Facebooku in Instagramu, kjer je zabeležila 158.000 prikazov in 3.500 klikov.
Elementi akcije: oblikovanje gradiv, družbena omrežja, medijski zakup
Predstavnici naročnika: Lea Ferjan in Anja Bajda
Vodja projekta: Diana Gajić
Oblikovalka: Anja Grabar
Družbena omrežja in oglaševanje: Amelija Umek in Alenka Mivšek
Fotograf: Boris Pretnar
Trajanje akcije: od 7. do 31.oktobra 2024