Noč čarovnic
Opaženo

Noč čarovnic na Blejskem gradu

Noč čarovnic je na Blejskem gradu tudi letos potekala v znamenju spektakularnega dogajanja, ki ga je pospremila oglaševalska kampanja, delo agencije THE OTHER.

Kratek opis akcije: Ker je eden od večjih izzivov kulturnih ustanov, kako pritegniti mlajše obiskovalce, so pri promociji uspešno izkoristili tudi novi način oglaševanja na TikToku. »Blejski grad je za noč čarovnic že tradicionalno pripravil privlačno dogajanje, v katerem je združil svojo bogato kulturno dediščino in tradicionalne elemente s sodobnimi pristopi. Promocija je potekala z oglaševanjem na tradicionalnih in spletnih kanalih, s poudarkom na inovativnih formatih družbenih omrežij,« pravijo snovalci akcije.

grad1

Strategijo oglaševanja so razdelili na dva koncepta: na Instagramu in Facebooku so statični oglasi s kreativo izpostavili temačno in skrivnostno zgodbo o Polikseni in Hartmanu, na TikToku pa je bil poudarek na mlajšim uporabnikom prijaznih (beri: manj strašljivih) interaktivnih videovsebinah, v katerih so resnični ljudje nudili napovednike za dogajanje in vabili k sodelovanju v nagradni igri.

grad2

Kampanja je z uporabo TikToka in sodobnih digitalnih pristopov uspela pritegniti nove generacije obiskovalcev ter ustvariti eno najbolj obiskanih in skrivnostnih »halloween doživetij« v regiji. Dosegla je 375.000 prikazov in 4.500 interakcij na TikToku ter več kot 76.000 uporabnikov na Facebooku in Instagramu, kjer je zabeležila 158.000 prikazov in 3.500 klikov.

grad3

Elementi akcije: oblikovanje gradiv, družbena omrežja, medijski zakup

Predstavnici naročnika: Lea Ferjan in Anja Bajda

Vodja projekta: Diana Gajić

Oblikovalka: Anja Grabar

Družbena omrežja in oglaševanje: Amelija Umek in Alenka Mivšek

Fotograf: Boris Pretnar

Trajanje akcije: od 7. do 31.oktobra 2024

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji