zzz
Opaženo

Nova izobraževalna igra Banke Slovenija – Lov za izgubljenim denarjem

Banka Slovenije je v sodelovanju z agencijo Escapebox in razvojnim studiem brainylab ustvarila novo zabavno in izobraževalno doživetje. 

Igra Lov za izgubljenim denarjem združuje izobraževanje, igrifikacijo in raziskovanje Ljubljane. Gre za t. i. »self-guided« igrificirano doživetje z namenom ustvarjanja zabavne in interaktivne učne izkušnje. Lov na zaklad je zasnovan za uporabnike vseh starosti, s posebnim poudarkom na mlajši publiki. 

zzz

Igra ponuja poglobljeno potovanje skozi zgodovinske in kulturne točke Ljubljane. Osredotoča se na promocijo finančne pismenosti in zgodovinskega znanja preko privlačnih igralnih mehanik. Igralci se podajo na virtualni lov na zaklad, odkrivajo skrite točke Ljubljane in spoznavajo bogato bančno zgodovino Slovenije. Različne naloge in kvizi igralcem predstavljajo izziv, hkrati pa izobraževalno vsebino ponujajo na zabaven in prijeten način. Uporaba interaktivnega podajanja zgodbe pa zagotavlja privlačno uporabniško izkušnjo. 

zzz

Načrtovanje in vsebina: Escapebox  

Razvoj in tehnična izvedba: brainylab  

Naročnik: Banka Slovenije 

Vodja na strani naročnika: Tamara Merlini Mašič 

Vodja projekta: Marko Maučec 

Tekstopiska: Nina Križaj 

Oblikovanje in ilustracije: Maruša Žemlja 

Razvoj: Andrej Eržen 

Intervju

z
17. 09. 2024

Z Julijo Somrak, kreativno direktorico v DROM agency, ki je bila na tekmovanju WEBSI…

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Naši avtorji