btc velikani
Opaženo

Novi velikani

BTC City v sodelovanju z agencijo Saatchi & Saatchi Ljubljana pred pričetkom šolskega leta pripravil oglaševalsko akcijo »Novi velikani«, s katero nagovarjajo starše šoloobveznih otrok.

Kratek opis akcije: Namen akcije je, da bi k obisku nakupovalnega centra BTC City spodbudili starše šoloobveznih otrok.»S to oglaševalsko akcijo prvič predstavljamo tudi svojo novo pozicijo, ki spodbuja raziskovalnega duha, zvedavost avanturizma pa vnaša tudi v svet mladih in njihovih talentov ter potencialov – če jih le k temu spodbujamo,« pravijo.

btc

btc2

Elementi akcije: zunanje oglaševanje (veliki obcestni plakati in svetlobne vitrine), znamčenje avtobusnih postaj, plakati, nalepke za vrata, tiskani oglasi, radijsko oglaševanje, spletno oglaševanje, družbeni mediji

Predstavnica naročnika: Sara Bogomolec

Agencija: Saatchi & Saatchi Ljubljana

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Direktorica projekta v agenciji: Neža Kašnik

Asistentka projekta v agenciji: Petra Ajdovec

Strateginja: Maja Micheli

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Kreativni direktor: Aleš Kočevar

Tekstopisec: Klemen Bobnar

Vsebine na družbenih omrežjih: Karmen Havliček (MSL)

Umetniška direktorica: Jasna Vejselović

Oblikovalki: Jasna Vejselović in Tjaša Delak

Fotograf/ilustrator: Aljoša Rebolj

Produkcijska hiša: Studio Bomba

Medijska agencija: Starcom

Trajanje akcije: od 13. avgusta 2019 do 10. septembra 2019

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji