Okus, ki ne vara
Pivka Perutninarstvo in Yootree Creative predstavljata mesne izdelke Brez in v oglaševalski akciji izpostavljata, da se od izvrstnih mesnin danes pričakuje veliko več kot le dober okus.
Pivka perutninarstvo
Kratek opis akcije: V primeru mesnih izdelkov zagotovo velja pravilo »manj je več«. Potrošniki iščejo izdelke, ki imajo kakovostne naravne sestavine s čim manj ali brez umetnih dodatkov in začimb, proizvedene z manj procesiranimi postopki in s skrbno vzrejenim mesom. To velja za vse generacije nakupovalcev, še posebej za mlajše. Oznake in certifikati nosijo vse večji pomen, ker nudijo vpogled in zagotovilo kakovosti tovrstnih izdelkov.
V zgodbi so predstavljeni uporabniki, ki uživajo v bogato obloženih slastnih sendvičih, narezkih in hrenovkah. Za vsakim od njih so izpostavljene poudarjene lastnosti izdelkov brez umetnih ojačevalcev okusa, antibiotikov in podobno. Zapisi zaradi vpadljive tipografije vzbujajo zanimanje mimoidočih, po drugi strani pa poudarjajo ozadje kakovosti in okusa, ki ne vara, pravijo snovalci akcije.
Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje oglaševanje, radio, splet, družbeni mediji, prodajna mesta
Predstavnice naročnika: Špela Žitko, Mateja Grlj in Nataša Želje
Direktorica projekta: Andreja Veršič
Vodja projekta: Nadja Rojic
Kreativna direktorja: Tomaž Apohal in Janez Trontelj
Starejši tekstopisec: Janez Trontelj
Umetniški direktor: Ivor Bogunić
Produkcijska hiša: Moment Collective
Producent: Vito Pešič