zz
Opaženo

Okus, ki ne vara

Pivka Perutninarstvo in Yootree Creative predstavljata mesne izdelke Brez in v oglaševalski akciji izpostavljata, da se od izvrstnih mesnin danes pričakuje veliko več kot le dober okus.

Kratek opis akcije:  V primeru mesnih izdelkov zagotovo velja pravilo »manj je več«. Potrošniki iščejo izdelke, ki imajo kakovostne naravne sestavine s čim manj ali brez umetnih dodatkov in začimb, proizvedene z manj procesiranimi postopki in s skrbno vzrejenim mesom. To velja za vse generacije nakupovalcev, še posebej za mlajše. Oznake in certifikati nosijo vse večji pomen, ker nudijo vpogled in zagotovilo kakovosti tovrstnih izdelkov.

V zgodbi so predstavljeni uporabniki, ki uživajo v bogato obloženih slastnih sendvičih, narezkih in hrenovkah. Za vsakim od njih so izpostavljene poudarjene lastnosti izdelkov brez umetnih ojačevalcev okusa, antibiotikov in podobno. Zapisi zaradi vpadljive tipografije vzbujajo zanimanje mimoidočih, po drugi strani pa poudarjajo ozadje kakovosti in okusa, ki ne vara, pravijo snovalci akcije.

Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje oglaševanje, radio, splet, družbeni mediji, prodajna mesta

Predstavnice naročnika: Špela Žitko, Mateja Grlj in Nataša Želje

Direktorica projekta: Andreja Veršič

Vodja projekta: Nadja Rojic

Kreativna direktorja: Tomaž Apohal in Janez Trontelj

Starejši tekstopisec: Janez Trontelj

Umetniški direktor: Ivor Bogunić

Produkcijska hiša: Moment Collective

Producent: Vito Pešič

z

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji