Olimpijske igre Pariz 2024 od blizu preko družbenih omrežij Visa Slovenija
Največji športni dogodek, olimpijske igre Pariz 2024, bo tudi letos potekal ob podpori Vise, ki je svetovni olimpijski partner že od leta 1986.
Visa
Obenem Visa podpira športnike s programom Team Visa, kateremu se je letos prvič v zgodovini pridružil tudi slovenski kajtar Toni Vodišek, ki ga na olimpijskih igrah čaka nastop v jadralski disciplini Formula kajt. Kombinacijo Vise, olimpijskih iger in zgodbo lokalnega olimpijskega športnika so v agenciji Saatchi&Saatchi Ljubljana povezali v komunikacijsko strategijo, s poudarkom na komunikaciji na družbenih omrežjih.
»S komunikacijo na družbenih omrežjih, predvsem na Instagramu, se želimo približati mlajšim ciljnim skupinam, predvsem generaciji Z in mlajšim milenijcem. Predstaviti jim želimo Viso kot znamko, ki navdihuje, podpira in omogoča priložnosti, da začnejo nekaj novega, se preizkusijo v nečem novem, razvijejo in odkrijejo nove strasti, se podajo na pot do uspeha preko vpogleda v spektakularnost olimpijskih iger, športnega vzdušja, energije ter možnosti, da so del tako velikega dogodka,« pravijo snovalci akcije.
Skupnosti pomagajo z usmerjanjem in navdihovanjem, kakor trener navdihuje in podpira športnike na njihovi poti do največjih iger. »Želeli smo mladim približati idejo, da se z vztrajnimi majhnimi koraki daleč pride, ne glede na strast, ki jo gojijo, in jo prikazati na primeru resnične zgodbe uspeha domačega športnika kajtarja Tonija, športnega zgleda iz majhnega mesta Koper. S prisotnostjo na lokalnih dogodkih, kot je Street Art Fest Koper, smo hoteli tudi širiti skupnost – ne le preko športa, ampak tudi preko umetnosti in glasbe, s katero se poistoveti predvsem generacija Z,« še pravijo.
Elementi kampanje: objave (slike in video posnetki) na Instagramu in Facebooku
Predstavnici naročnika: Tijana Vesel in Aurora Toma
Direktorica projekta: Petra Hočevar
Komunikacijska strategija: Maja Michieli in Petra Hočevar
Upravljanje družbenih omrežij: Urška Glavan
Izvedbeno oblikovanje: Robert Lupše
Medijska strategija in zakup: Tilen Debeljak (Starcom - Publicis Groupe)
Začetek oglaševalske akcije: marec 2024