escape kajznk
Opaženo

Opazili smo: Ko spoznavanje bogate zgodovine postane igrivo doživetje

Ekipa strokovnjakov za igriva turistična doživetja Escapebox je v sodelovanju s turizmom Kranjska Gora in Gornjesavskim muzejem Jesenice ustvarila Escape Room doživetje: Escape muzej v Kajžnkovi hiši v Ratečah.

Kot pravijo v podjetju Escapebox, kjer se ukvarjajo z razvojem unikatnih turističnih izobraževalnih iger, je digitalizacija turistične panoge v Slovenije v polnem razmahu (in vidna na skoraj vsakem koraku). Hkrati se zadnjih nekaj let vzporedno aktivno odvija še ena zanimiva zgodba, in sicer igrifikacija turističnih destinacij, muzejev in lokacij.

kajznk3

Escape muzej v Kajžnkovi hiši v Ratečah opisujejo kot novost na našem trgu in širše. »Gre za edinstven koncept igre pobega, ki poteka po celotnem muzeju in vanjo premišljeno vključi tudi muzejske eksponate in rekvizite ter zgodovinska dejstva, lokalne običaje in rateško izročilo,« pravijo v Escapeboxu. Dodajajo, da igrifikacija tako v marketingu kot edinstvenih turističnih doživetjih postaja izredno močna konkurenčna in vsebinska prednost različnih blagovnih znamk. »Razveseljuje dejstvo, da imamo ravno na domačih tleh kar nekaj predanih ekip, ki meje izobraževanja, predstavitev in prodaje uspešno križajo s psihologijo in estetiko iger.«

kajznk2

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji