smk
Opaženo

Opazili smo: SMK z novo podobo

Slovenska marketinška konferenca (SMK) je po 26-ih letih dobila novo, sodobnejšo zunanjo podobo, za katero so poskrbeli v agenciji Luna \TBWA.

S prenovo identitete in podobe Društva za marketing Slovenije je novo zunanjo podobo potrebovala tudi SMK. Nova podoba po besedah snovalcev izraža odprtost in ambicioznost konference, ki s svojo vsebinsko zasnovo odraža in hkrati usmerja razvoj marketinške stroke v Sloveniji.

»Podoba Slovenske marketinške konference je zato moderna in dinamična. Osnovni gradnik logotipa so črke SMK, izrisane v sodobni, tekoči in samozavestni neserifni podobi. Poseg v običajno tipografsko rešitev predstavlja nova oblika črke K, od katere ostajata le dva kraka. Ta intervencija nam omogoča vpeljavo dveh novih likovnih elementov: celoto logotipa zaključimo z zrcalno podobo obeh krakov, hkrati pa nam kot, ki ga oblikujeta kraka, ponuja izhodišče za paralelne površine na nadaljnjih likovnih materialih,« pravijo na Luni \TBWA.

Pomensko bistvo nove podobe temelji na posebej oblikovani in izrisani tipografski rešitvi, ki z zrcalnimi kraki črke K oblikuje nov prostor. Poleg novega znaka je nova tudi celostna vizualna identiteta SMK, ki v svojih temeljnih pojavnostih izhaja iz likovnih in pomenskih aksiomov logotipa. Označujejo jo monokromatske površine s kontrastnimi barvnimi poudarki, ki kot celota delujejo modularno, moderno in dinamično. Vizualno pojavnost so zasnovali in strukturirali tudi z mislijo na različne možnosti uporabe v različnih medijih in kanalih.

smk1

»Znak SMK simbolno izraža oblikovanje in širjenje dimenzij marketinškega diskurza v Sloveniji,« pravijo v agenciji Luni \TBWA.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji