Svežina
Opaženo

Osvežitev za vroče dni

»Če se vam bo to poletje zdelo manj vroče kot dosedanja, so razlog za to lahko tudi novi osvežujoči motivi naše kampanje Svežina,« pravijo v HOFERju.

Kratek opis akcije: Dodajajo, da so ponosni na to, da med oglasnimi akcijami trgovcev že vrsto let izstopajo – tako s humornimi komentarji Lada Bizovičarja v televizijskih oglasih kot s prepoznavno estetiko bližnjih posnetkov nosilnih motivov. »Že tako edinstvene vizuale smo dopolnili z novimi motivi in jim dodali še več svežine. Zasledimo jih tako na plakatnih mestih kot tudi na mestnih avtobusih, ki s svojimi barvitimi motivi vnašajo svežino v mestni promet,« pravijo.

Osvežujoči motivi

»Pri kampanji Svežina ne gre le za oglaševanje sveže ponudbe naših izdelkov, čeprav je njeno primarno sporočilo prav to, da izdelke vsako jutro še sveže in brez skladiščenja dostavimo v vse trgovine. Skupaj z agencijo si prizadevamo, da tudi izvedbeno in vizualno ponudimo vedno nekaj svežega. Poletje je tu, zato smo se odločili za motive, ki sami po sebi ponujajo nekaj osvežujočega, tudi če jih ne zasledimo na plaži sredi Jadrana,« povedo pri trgovcu. 

V agenciji Saatchi&Saatchi pa dodajo: »Na nedavnem festivalu SOF je prejela kampanja Svežina srebrno nagrado v kategoriji upravljanje blagovnih znamk, kar je potrditev večletnega konsistentnega in uspešnega dela. K temu sodijo tudi raznolikost izvedbe in sezonski motivi, ki kampanjo ohranjajo relevantno in svežo oz. osvežujočo že več sezon.«

Osvežitev1

Osvežitev2

Osvežitev3

Osvežitev4

Osvežitev5

Osvežitev6

Elementi akcije: televizijski in tiskani oglasi, zunanje in spletno oglaševanje, interni kanali (spletno mesto hofer.si, letaki, plakati, e-novice, interno komuniciranje), komunikacija na družbenih omrežjih

Predstavniki naročnika: Andrej Hrovat, Tamara Buh, Saša Režek, Mojca Kastelec, Nika Dostal in Nadja Jurca

Agencija: Saatchi&Saatchi

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Vodja projekta v agenciji: Vitan Hodnik

Strateška direktorica: Maja Michieli

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Tekstopisec: Zmago Žnidaršič

Umetniška direktorica: Špela Drašlar

Izvedbena oblikovalka: Sanja Bišćan

Produkcija televizijskega oglasa: Super16

Glas v televizijskih in radijskih oglasih: Lado Bizovičar

Začetek aktivnosti: poletje 2024

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji