OTP
Opaženo

OTP-jevci dvigujejo z nasmehom

OTP banka Madžarska je v sodelovanju z agencijo Pristop zasnovala regijsko kampanjo, ki prikaže, da je lahko dvig gotovine tudi v tujini sproščen opravek. Takšen, ki ga pospremiš z nasmehom in brez nepotrebnega stresa.

Kratek opis akcije: »Vsi se na potovanju želimo sprostiti in neobremenjeno uživati. A iskanje pravega bankomata, ki nas z visoko provizijo ne bi oskubil, zagotovo ne sodi v sliko idealnega dopusta,« pravijo v OTP banki. Vsem svojim komitentom in tistim, ki bodo še to postali, sporočajo, da lahko z debetno kartico OTP potujejo povsem brez skrbi in na bankomatih OTP dvigujejo z nasmehom. Tudi Slovenci. Pa naj se znajdejo na hrvaških otokih ali v kateri koli drugi od skupno devetih držav v regiji, kjer je ugodnost na voljo.

Pristop, ki je na mednarodnem razpisu prepričal banko OTP med devetimi povabljenimi agencijami, je v oglasih prikazal, kako nas uporabnike vidijo OTP-jevi bankomati. Ozadje vizualnih motivov so prilagodili posamezni destinaciji in tako ustvarili komunikacijo, ki je na vsakem trgu edinstvena.

Kampanja je potekala na ravni Skupine OTP in na posameznih lokalnih trgih. Do zdaj je bila lokalna komunikacija sprožena v petih državah, medtem ko je skupna kampanja banke OTP aktivna v treh državah članicah.

OTP1

OTP2

Elementi akcije: zunanje in digitalno oglaševanje, vsebine na družbenih omrežjih

Predstavniki naročnika: Szandra Doleschall (OTP Bank), Bettina Vincz (OTP Bank), Ágnes Sebestény (OTP Bank), László Hevesi (OTP Bank), Annamária Bereczki (OTP Bank) in Dávid Mosolygó (Café_CAN)

Vodji projekta v agenciji: Nina Miketič in Klara Rupret

Direktor naročnika v agenciji: Žiga Gliha

Kreativni direktor: Jure Tovrljan

Tekstopisec: Rok Artiček

Umetniška direktorica: Barbara Podlogar

Oblikovalec: Urban Zotel

Izvedbeni oblikovalec: Uroš Krašovec

Animacija: Matic Klemen in Urška Kos

Čas trajanja akcije: junij – september 2024

Intervju

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

blaz
06. 11. 2024

Priljubljenost TikToka ne pojenja, o čemer smo se pogovarjali z Blažem Vižintinom,…

zz
02. 11. 2024

S Klemnom Selakovičem, enim od najbolj priljubljenih podkasterjev v Sloveniji, smo se…

Kako ustvarjati za nekoga? Mar ne pomeni ustvarjati »za nekoga« ustvarjati z namenom ugajanja? Če ustvarjalec ustvarja za urednika, šefa ali ciljno…

Naši avtorji