»Pametni telefoni so preveč zanimivi, vzemite raje dolgočasnega«
Blagovna znamka Heineken vedno preseneča z nenavadnimi aktivacijami. V tokratni kampanji mlade nagovarja, naj se vrnejo v zgodnja leta novega tisočletja in uživajo ob dolgočasnih mobilnih telefonih.
Kaja Kovič
Heinekenov novi izdelek, mobilni telefon omejene izdaje, se ne poveže z internetom ali aplikacijami družbenih medijev, tako da lahko uporabniki skrajšajo čas, ki ga preživijo pred zaslonom.
Proizvajalec piva se je za projekt »Dolgočasni telefon« povezal z blagovno znamko uličnih oblačil Bodega in z njimi ustvaril omejeno izdajo nepametnega telefona, da bi spodbudil potrošnike, naj pred zaslonom preživijo manj časa, hkrati pa podpirajo druženje in krepitev človeških vezi. Telefon so te dni predstavili na Milanskem tednu oblikovanja.
90 odstotkov mladih na poti v pogubo
Telefon ima prozorno ohišje z ožičenjem v Heinekenovih značilnih barvah in je videti kot telefon iz prejšnjega stoletja. Na blagovni znamki so prišli do ideje, da »mlade vrnejo v preteklost«, na podlagi lastne raziskav, ki so pokazale, da se mladi odrasli, ko se odklopijo od pametnih telefonov, soočajo s hudo krizo in tudi v družbi družine ali prijateljev težko zdržijo brez pogledov na svoje naprave. Kar 90 odstotkov pripadnikov generacije Z in milenijcev v Veliki Britaniji in ZDA se med druženjem pomika v pogubo, kot so se izrazili pri Heinekenu.
Aplikacija, ki omejuje uporabo
Za vse tiste, ki ne bodo dobili enega od 5 tisoč tako imenovanih dolgočasnih telefonov v omejeni seriji, bo Heineken junija letos predstavil aplikacijo, ki lahko funkcionalnost mobilnega telefona omeji le na pošiljanje in prejemanje klicev in besedilnih sporočil.