Piščanci so radi zunaj
Opaženo

Piščanci so radi zunaj!

V Perutnini Ptuj so v sodelovanju z Agencijo 101 zasnovali novo komunikacijsko akcijo, ki promovira piščancem prijazno rejo in posebne terase, ki piščancem omogočajo bivanje na svežem zraku.

Kratek opis akcije: Perutnina Ptuj je že leta 2015 z uvedbo certificirane piščancem prijazne reje (PPR) zagotovila višjo kakovost svojega piščančjega mesa Natur Premium. Njihovi rejci so hlevom dodali 'terase', tako pa je piščancem na voljo bivanje zunaj, z več prostora za gibanje, naravne svetlobe in svežega zraka. Te terase so urejene z nadstreški in nasipi, ki živali ščitijo pred vremenskimi nevšečnostmi in preprečujejo dostop divjim pticam ter glodalcem, s čimer se zmanjšuje tveganje za prenos bolezni.

V sodelovanju z Agencijo 101 so zato pripravili komunikacijsko akcijo, s katero izpostavijo to unikatno prednost, ki jo kot edino v Sloveniji izvajajo rejci Perutnine Ptuj. V televizijskem oglasu s pomočjo animacije predstavijo terase in piščance, ki igrivo odhitijo na teraso, v daljši različici oglasa pa predstavijo tudi aplikacijo Kurji čvek, ki so jo razvili s pomočjo podjetja OriginTrail. Aplikacija z uporabo umetne inteligence potrošnikom nudi vse informacije o izvoru mesa, hkrati pa odgovori tudi na dodatna vprašanja o izdelkih Perutnine Ptuj in nudi zanimive recepte za popestritev jedilnika.

Elementi akcije: televizijsko in radijsko oglaševanje, prodajna mesta, digitalno oglaševanje, družbena omrežja, prodajna mesta, lastni kanali

Predstavnica naročnika: Brigita Selinšek

Vodji projekta v agenciji: Kaja Gabrijelčič in Tjaša Kožar Sladič

Kreativni direktor: Jure Korenč

Umetniški direktor: Primož Kos

Oblikovalca: Aleš Vrbančič in Matic Strgar

Tekstopisec: Gašper Potočnik

Digitalni zakup: Matej Peternel in Jan Zavratnik

Trajanje akcije: od 15. marca do 30. aprila 2024

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji