Piščanci so radi zunaj!
V Perutnini Ptuj so v sodelovanju z Agencijo 101 zasnovali novo komunikacijsko akcijo, ki promovira piščancem prijazno rejo in posebne terase, ki piščancem omogočajo bivanje na svežem zraku.
Perutnina Ptuj
Kratek opis akcije: Perutnina Ptuj je že leta 2015 z uvedbo certificirane piščancem prijazne reje (PPR) zagotovila višjo kakovost svojega piščančjega mesa Natur Premium. Njihovi rejci so hlevom dodali 'terase', tako pa je piščancem na voljo bivanje zunaj, z več prostora za gibanje, naravne svetlobe in svežega zraka. Te terase so urejene z nadstreški in nasipi, ki živali ščitijo pred vremenskimi nevšečnostmi in preprečujejo dostop divjim pticam ter glodalcem, s čimer se zmanjšuje tveganje za prenos bolezni.
V sodelovanju z Agencijo 101 so zato pripravili komunikacijsko akcijo, s katero izpostavijo to unikatno prednost, ki jo kot edino v Sloveniji izvajajo rejci Perutnine Ptuj. V televizijskem oglasu s pomočjo animacije predstavijo terase in piščance, ki igrivo odhitijo na teraso, v daljši različici oglasa pa predstavijo tudi aplikacijo Kurji čvek, ki so jo razvili s pomočjo podjetja OriginTrail. Aplikacija z uporabo umetne inteligence potrošnikom nudi vse informacije o izvoru mesa, hkrati pa odgovori tudi na dodatna vprašanja o izdelkih Perutnine Ptuj in nudi zanimive recepte za popestritev jedilnika.
Elementi akcije: televizijsko in radijsko oglaševanje, prodajna mesta, digitalno oglaševanje, družbena omrežja, prodajna mesta, lastni kanali
Predstavnica naročnika: Brigita Selinšek
Vodji projekta v agenciji: Kaja Gabrijelčič in Tjaša Kožar Sladič
Kreativni direktor: Jure Korenč
Umetniški direktor: Primož Kos
Oblikovalca: Aleš Vrbančič in Matic Strgar
Tekstopisec: Gašper Potočnik
Digitalni zakup: Matej Peternel in Jan Zavratnik
Trajanje akcije: od 15. marca do 30. aprila 2024