z
Opaženo

Počni to, kar te veseli, skupaj z Viso

Visa ima novo znamčno kampanjo, v kateri nastopa jadralec Toni Vodišek, prejemnik srebrne olimpijske medalje.

Kratek opis kampanje: Svetovnega partnerja za plačilno tehnologijo olimpijskih in paraolimpijskih iger Visa, Olimpijske igre Pariz 2024 in zgodbe lokalnega olimpijskega športnika Tonija Vodiška so v agenciji Saatchi&Saatchi Ljubljana v sodelovanju s Saatchi&Saatchi Poljska povezali v kampanjo, ki spodbuja vse, da uresničijo svojo strast korak za korakom in se ob podpori Vise skupaj povzpnejo proti cilju.

»Visa navdihuje in omogoča priložnosti, da ljudje razvijejo in odkrijejo nove strasti ter se podajo na pot do uspeha. Potovanje z majhnimi koraki privede do uspeha, ne glede na strast, ki jo gojijo, in Visa jih pri tem podpira,« navajajo snovalci kampanje. Slovenski jadralec na deski s padalom Toni Vodišek, glavni obraz kampanje, je podoba uspeha in zgled, kako korak za korakom povzdigniti svojo igro do višje ravni.

Elementi akcije: zunanje oglaševanje, televizijski oglasi, spletno oglaševanje, oglaševanje na družbenih omrežjih (Facebook, Instagram in Snapchat), YouTube in mobilno oglaševanje na Spotifyu

Predstavnici naročnika: Tijana Vesel in Aurora Toma

Agencija: Saatchi&Saatchi Ljubljana (Publicis Groupe)

Direktorica projekta: Petra Hočevar

Tekstopiska: Daša Ščuka

Upravljanje družbenih omrežij: Urška Glavan

Avtor kreativne ideje: Saatchi & Saatchi Poljska (Publicis Groupe)

Avtor televizijskega oglasa: Saatchi & Saatchi Poljska (Publicis Groupe)

Produkcija materialov za kanalov: Saatchi & Saatchi Poljska (Publicis Groupe)

Lokalna avdioprodukcija: Matjaž Zdešar

Lokalna foto- in videoprodukcija s Tonijem Vodiškom: Saatchi & Saatchi Ljubljana

Fotograf: Jan Jenko (Imagi studio)

Medijska strategija in zakup: Tilen Debeljak (Starcom Slovenija, Publicis Groupe)

Trajanje akcije: julij-avgust 2024

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji