z
Opaženo

»Pravo prijateljico spoznaš, ko ni vse okej«

Viva’s s kampanjo »Pravo prijateljico spoznaš, ko ni vse okej« in posebno roza torbico ozavešča o raku dojk in podpira Združenje Europa Donna.

Slovenska znamka usnjenih torbic Viva’s tudi letos z roza torbico izkazuje podporo Združenju Europa Donna ter aktivno ozavešča o pomembnosti samopregledov dojk. Sporočilo kampanje je, da redni pregledi dojk niso pomembni le oktobra, ampak skozi vse leto.

Znamka Viva's bo od vsake kupljene roza torbice del kupnine namenili podpori Združenju Europa Donna, ki si prizadeva za boljšo ozaveščenost in pomoč ženskam, ki se soočajo z rakom dojk. Dobrodelna kampanja se osredotoča na to, kako biti v oporo prijateljici, če zboli za rakom dojk, in vključuje videozgodbo, v kateri Lara Čampa in Nea Čepelnik, ki sta zelo mladi preboleli raka na dojki, delita svojo izkušnjo. Pripovedujeta o tem, kako ju je bolezen zbližala in povezala ter kako je pomembno, da se prijateljici v takšnih trenutkih nudi vsa potrebna podpora. Poleg videozgodbe kampanja vključuje tudi nagradno igro na Instagramu, s katero ozaveščajo o pomembnosti samopregleda dojk.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji