z
Opaženo

»Pravo prijateljico spoznaš, ko ni vse okej«

Viva’s s kampanjo »Pravo prijateljico spoznaš, ko ni vse okej« in posebno roza torbico ozavešča o raku dojk in podpira Združenje Europa Donna.

Slovenska znamka usnjenih torbic Viva’s tudi letos z roza torbico izkazuje podporo Združenju Europa Donna ter aktivno ozavešča o pomembnosti samopregledov dojk. Sporočilo kampanje je, da redni pregledi dojk niso pomembni le oktobra, ampak skozi vse leto.

Znamka Viva's bo od vsake kupljene roza torbice del kupnine namenili podpori Združenju Europa Donna, ki si prizadeva za boljšo ozaveščenost in pomoč ženskam, ki se soočajo z rakom dojk. Dobrodelna kampanja se osredotoča na to, kako biti v oporo prijateljici, če zboli za rakom dojk, in vključuje videozgodbo, v kateri Lara Čampa in Nea Čepelnik, ki sta zelo mladi preboleli raka na dojki, delita svojo izkušnjo. Pripovedujeta o tem, kako ju je bolezen zbližala in povezala ter kako je pomembno, da se prijateljici v takšnih trenutkih nudi vsa potrebna podpora. Poleg videozgodbe kampanja vključuje tudi nagradno igro na Instagramu, s katero ozaveščajo o pomembnosti samopregleda dojk.

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji