zz
Opaženo

Prenova spletne strani dm tek za ženske 

dm tek za ženske že 18 let združuje vse ljubiteljice teka, druženja in zabave, letos pa so s pomočjo agencije Renderspace prenovili spletno stran.

Kratek opis akcije: V sklopu prenove celostne grafične podobe dm teka za ženske je agencija Renderspace skupaj z dm drogerie marktom posodobila dizajn in spletno stran tekzazenske.si. Izboljšali so uporabniško izkušnjo, razširili nabor funkcionalnosti, dodali različne možnosti prijave ter osvežili vse povezane komunikacijske materiale – od novičnika do družbenih omrežij.  Letošnji 18. dm tek bo 25. maja tradicionalno potekal v ljubljanskem parku Tivoli.

Naročnik: dm drogerie markt 

Agencija: Renderspace 

Medijska agencija: Pristop media 

Predstavnice naročnika: Teja Kampuš, Anja Bokal Lesar in Maruša Lekše 

Direktorica naročnika: Nina Razpet 

Direktor projekta za razvoj: Nino Erjavec 

Vodja projekta v agenciji: Nina Miketič 

Umetniška direktorja: Marko Javeršek in Barbara Podlogar 

Direktor uporabniške izkušnje: Benjamin Rančič 

Oblikovalca: Marko Javeršek in Milica Živanović 

DEV-lead: Peter Rožac 

Razvijalka: Jelena Kovačić Božić

Kreativni direktor: Klemen Šefer 

Tekstopiski: Veronika Povž in Sara Strajnar 

Vsebinski marketing: Anja Plešec Kontrec in Urška Skobe 

Strateginja: Katja Sever

zz

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji