Prenova spletne strani dm tek za ženske
dm tek za ženske že 18 let združuje vse ljubiteljice teka, druženja in zabave, letos pa so s pomočjo agencije Renderspace prenovili spletno stran.
dm drogerie markt
Kratek opis akcije: V sklopu prenove celostne grafične podobe dm teka za ženske je agencija Renderspace skupaj z dm drogerie marktom posodobila dizajn in spletno stran tekzazenske.si. Izboljšali so uporabniško izkušnjo, razširili nabor funkcionalnosti, dodali različne možnosti prijave ter osvežili vse povezane komunikacijske materiale – od novičnika do družbenih omrežij. Letošnji 18. dm tek bo 25. maja tradicionalno potekal v ljubljanskem parku Tivoli.
Naročnik: dm drogerie markt
Agencija: Renderspace
Medijska agencija: Pristop media
Predstavnice naročnika: Teja Kampuš, Anja Bokal Lesar in Maruša Lekše
Direktorica naročnika: Nina Razpet
Direktor projekta za razvoj: Nino Erjavec
Vodja projekta v agenciji: Nina Miketič
Umetniška direktorja: Marko Javeršek in Barbara Podlogar
Direktor uporabniške izkušnje: Benjamin Rančič
Oblikovalca: Marko Javeršek in Milica Živanović
DEV-lead: Peter Rožac
Razvijalka: Jelena Kovačić Božić
Kreativni direktor: Klemen Šefer
Tekstopiski: Veronika Povž in Sara Strajnar
Vsebinski marketing: Anja Plešec Kontrec in Urška Skobe
Strateginja: Katja Sever