cer
Opaženo

Raziskovanje Cerkna z novo izobraževalno igro

V Cerknem je zaživela nova izobraževalna igra Termalko na misiji: Zeleni svet, ki jo je v sodelovanju z LTO Laufar Cerkno ustvarila agencija Escapebox, ki se ukvarja z razvojem igrificiranih rešitev.

Kratek opis akcije: Termalko ni le zaščitni znak dogodivščin in doživetij v Cerknem, ampak je lokalni »junak«, ki domačine in obiskovalce opozarja na pomen zelenega okolja, ravnanja z odpadki in naravnimi danostmi, ki nas obdajajo. Nova izobraževalna geolokacijska igra obiskovalce vseh starosti na igriv in izobraževalen način spozna z naravnimi, kulturnimi in zgodovinskimi znamenitostmi Cerknega in ozavešča o pomembnosti ohranjanja zelenega okolja.

cer1

Mobilna aplikacija z izobraževalnimi igrami obiskovalce popelje čez sedem lokacij, ki se nahajajo na prvi geotermalni učni poti v Sloveniji. Gre za nelinearno geolokacijsko igro, ki jo igralci igrajo v poljubnem zaporedju. V aplikacijo vstopijo s QR-kodo ali tajnim geslom, ki jih najdejo na tablah posameznih lokacij.

Na vsaki lokaciji morajo obiskovalci odigrati izobraževalno igro (sestaviti sliko Termalka, rešiti kviz, spomin, sestaviti kamniti stolp, po spominu sestaviti masko laufarja, pobrati minerale iz jame in poiskati pet najznamenitejših predmetov Cerknega). Da misijo uspešno končajo, morajo rešiti šest nalog po celotnem območju Cerknega. Takrat jih preseneti še sedma igra z zadnjo nalogo.

cer2

Po uspešno opravljeni zeleni misiji, uporabnike povabijo še k raziskovanju drugih znamenitosti Cerknega. Igra, ki deluje v slovenskem ali angleškem jeziku, je primerna za družine, šole, aktivne raziskovalce oziroma vse, ki se na svežem zraku radi igrajo in naučijo česa novega.

cer3Predstavniki naročnika: Gregor Novaković, Minca Slakonja in Jasna Česnik

Direktor projekta v agenciji: Marko Maučec

Vodja projekta in tekstopiska: Nina Križaj

Načrtovanje aplikacije in mehanik: Blaž Pregelj

Izvedbeni oblikovalec: Jože Carli

Programer: Andrej Eržen

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji