belinka
Opaženo

#REUPORABI

Blagovna znamka Belinka je z agencijo Votan ponovno ustvarila oglaševalsko akcijo, v katero je umestila Woodyja, s katerim že od leta 2019 širi zavedanje o pomenu odgovornega odnosa do lesa in okolja.

Kratek opis akcije: V letošnji #REUPORABI kampanji s sloganom »Čas je za osvežitev vseh lesenih površin« blagovna znamka Belinka izpostavlja, da so njeni izdelki sinonim za vrhunsko zaščito in poudarjanje naravne lepote lesa. V kampanjo so vključili širok nabor izdelkov za zaščito različnih lesenih površin: Belinka olja za les, lazure na vodni osnovi Interier in Exterier ter enega najbolje prodajanih izdelkov – tankoslojno lazuro Belton. Woody, ki je zopet v glavni vlogi, v animaciji uporabi vse izdelke iz kampanje za osvežitev svojega doma.

Simpatičen element animacije je lesen avionček (Woody ga zaščiti z izdelkom Belinka Oil interier, ki je primeren za zaščito lesenih igrač), ki povezuje različne situacije v Woodyjevem domovanju: dnevno sobo, jedilnico, kuhinjo in vrt. Ključen del kampanje so tudi vsebine, ki jih je Belinka pripravila v sodelovanju s svojimi ambasadorji in delila preko družbenih omrežij.

V Belinki pravijo, da si prizadevajo širiti zavedanje o pomenu odgovornega odnosa do okolja in trajnostnega ravnanja, zato so v kampanji tudi praktične, uporabne vsebine z »naredi sam« idejami Belinkinih ambasadorjev za izdelavo predmetov iz starega lesa. Na ta način blagovna znamka spodbuja ponovno uporabo zavrženega oziroma rabljenega lesa in ohranja še tesnejši stik z najsodobnejšimi trendi v zaščiti in ponovni uporabi lesa.

Elementi akcije: spletne videovsebine, spletno oglaševanje, družbena omrežja, tiskani oglasi, odnosi z javnostmi

Vodja blagovne znamke in predstavnica naročnika: Vanja Hočevar

Vodja projekta v agenciji: Samo Bobnar

Kreativna direktorica: Jana Sedej

Avtor slogana, umetniški direktor in oblikovalec: Votan komunikacije

Glasbena podlaga: Dvořák, Humoresque

Spletna strateginja in upravljavka družbenih omrežij: Lucija Žohar

Izvedba spletnega oglaševanja: Bid Bid

Čas trajanja akcije: od 15. aprila do 3. maja 2024

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 06. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

"Težko rečem, katera je najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta, ker mi nobena ni ostala v spominu."

Anže Jereb
19. 06. 2024

Ko smo na MM-u izbirali kreativnega direktorja leta, smo v prvi deseterici slovenskih…

Tako v Ljubljani kot v Kijevu se je v zadnjih 25-ih letih veliko spremenilo in vzporednic ne bi mogel potegniti niti med dvema agencijama na svetu.…

DavidVisenjak
15. 06. 2024

Perutnina Ptuj je z novim lastnikom, ukrajinskim podjetjem MHP, pred petimi leti dobila…

Prodaja in marketing zelo dobro sodelujeta, saj že v obdobju načrtovanja uskladimo marketinške cilje s prodajnimi. Gradimo organizacijo s skupnimi…

Naši avtorji