samsung korelc
Opaženo

#SamsungSpreminja z Manco Korelc in Juretom Repanškom

Agenciji MSL in Saatchi & Saatchi sta za Samsung zasnovali oglaševalsko akcijo, v kateri sta v ospredju Manca Korelc in Jure Repanšek.

Kratek opis akcije: V video zgodbi z Manco Korelc, strokovnjakinjo za LinkedIn, Instagramovo vplivnico in avtorico knjige The Slovenia Lakes, in objavah vsebin direktorja verige Alpinia Bohinj Jureta Repanška na družbenih omrežjih spremljamo njunega najnovejšega in najbolj inovativnega zaveznika – novi model Samsung Galaxy Z Fold2 5G in kako jima ta pomaga pri lovljenju ravnovesja med poslovnim svetom in aktivnim življenjem.

Elementi akcije: spletni video, digitalno oglaševanje, sodelovanje z vplivneži na družbenih omrežjih

Predstavnika naročnika: Tomaž Semič in Livija Dević Vuljanić

Direktorica naročnika v agenciji: Sandra Baran (MSL)

Vodja projekta: Kaja Gabrijelčič (MSL)

Kreativni direktor: Aleš Kočevar (Saatchi & Saatchi)

Tekstopisec: Klemen Bobnar (MSL)

Digitalna produkcija: Matjaž Škufca (Saatchi & Saatchi)

Sodelovanje z vplivneži: Gabrijela Vrbnjak (MSL)

Avdio-video produkcija: Studio Rubikon

Režiser: Žiga Zavrl

Medijska agencija: Starcom (Publicis Groupe)

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji