Sensodyne spodbuja osebne vrednote z zobno pasto Nourish
Oglaševalska akcija #ZameOsebno nagovarja generacije, ki želijo bolje skrbeti tako za svoje počutje kot tudi za svet, ki nas obdaja.
GSK
Kratek opis akcije: Z novo zobno pasto Sensodyne Nourish, ki jo odlikujejo naravne sestavine in embalaža, ki jo je v celoti mogoče reciklirati, se je GSK želel oddaljiti od tradicionalnega nagovarjanja občutljivosti zob in se usmeriti k mlajšim potrošnikom s sporočilom o trajnostni in preventivni skrbi za zobe.
Ščetkanje z zobno pasto Nourish ni le dolgočasno vsakodnevno opravilo, temveč je čas zase, je ritual in je osebno stališče. Tako je nastala kampanja #ZameOsebno, v kateri so skrbno izbrani vplivneži Ula Furlan, Klara Leben, Andrei Lenart, Nino Miklavec in Vita Starman jasno izrazili, katera vrednota jih povezuje z Nourishem, kakšen je njihov ritual umivanja zob in kakšna je njihova izkušnja z novo zobno pasto Sensodyne Nourish. Svojim sledilcem so tako ponudili vpogled v enega od najpomembnejših ritualov osebne nege.
Kampanja je potekala na profilih vplivnežev na Instagramu in TikToku, preko katerih je njeno sporočilo doseglo 2.649.318 oseb in privedlo do 130-odstotnega povečanja organske vključenosti na profilih vplivnežev.
Elementi akcije: sodelovanje z vplivneži na družbenih omrežjih, oglaševanje na družbenih omrežjih
Predstavnice naročnika: Krisztina Méhler, Mojca Šušteršič Ambrož in Lara Jasenc
Direktorica naročnika v agenciji: Sandra Baran
Vodji projekta: Gabrijela Vrbnjak in Sandra Baran
Kreativni direktor: Aleš Kočevar (Saatchi&Saatchi Ljubljana)
Ustvarjalec vsebin: Klemen Bobnar
Umetniška direktorica: Jasna Bliznakovska
Medijska strategija in zakup: Starcom (član Publicis Groupe)
Trajanje akcije: zima 2022/23