senso
Opaženo

Sensodyne spodbuja osebne vrednote z zobno pasto Nourish

Oglaševalska akcija #ZameOsebno nagovarja generacije, ki želijo bolje skrbeti tako za svoje počutje kot tudi za svet, ki nas obdaja.

Kratek opis akcije: Z novo zobno pasto Sensodyne Nourish, ki jo odlikujejo naravne sestavine in embalaža, ki jo je v celoti mogoče reciklirati, se je GSK želel oddaljiti od tradicionalnega nagovarjanja občutljivosti zob in se usmeriti k mlajšim potrošnikom s sporočilom o trajnostni in preventivni skrbi za zobe.

Ščetkanje z zobno pasto Nourish ni le dolgočasno vsakodnevno opravilo, temveč je čas zase, je ritual in je osebno stališče. Tako je nastala kampanja #ZameOsebno, v kateri so skrbno izbrani vplivneži Ula Furlan, Klara Leben, Andrei Lenart, Nino Miklavec in Vita Starman jasno izrazili, katera vrednota jih povezuje z Nourishem, kakšen je njihov ritual umivanja zob in kakšna je njihova izkušnja z novo zobno pasto Sensodyne Nourish. Svojim sledilcem so tako ponudili vpogled v enega od najpomembnejših ritualov osebne nege.

Kampanja je potekala na profilih vplivnežev na Instagramu in TikToku, preko katerih je njeno sporočilo doseglo 2.649.318 oseb in privedlo do 130-odstotnega povečanja organske vključenosti na profilih vplivnežev.

sensodyne1

sensodyne2

Elementi akcije: sodelovanje z vplivneži na družbenih omrežjih, oglaševanje na družbenih omrežjih

Predstavnice naročnika: Krisztina Méhler, Mojca Šušteršič Ambrož in Lara Jasenc

Direktorica naročnika v agenciji: Sandra Baran

Vodji projekta: Gabrijela Vrbnjak in Sandra Baran

Kreativni direktor: Aleš Kočevar (Saatchi&Saatchi Ljubljana)

Ustvarjalec vsebin: Klemen Bobnar

Umetniška direktorica: Jasna Bliznakovska

Medijska strategija in zakup: Starcom (član Publicis Groupe)

Trajanje akcije: zima 2022/23

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji