Sladke strani poletja
S sloganom »Sladke strani poletja čisto po tvojem okusu!« se začenja nova kampanja Mladinske knjige, ki vabi k poletnemu branju in odkrivanju sladkih strani poletja v njihovih knjigarnah.
Kratek opis akcije: Obraz kampanje je tudi letos priljubljena pevka skupine Manouche Petra Trobec, družbo pa ji dela nadobuden mladi bralec Jaša. Petra in Jaša v knjigarni, ki spominja na slaščičarno, izbirata knjige po svojem okusu. V prvem delu oglasa dobijo gledalci vtis, da sta v slaščičarni in naročata kepice sladoleda: »Tole bi, pa eno za pocrkljat, …« Z nepričakovanim obratom na koncu oglasa – kjer se izkaže, da pravzaprav naročata knjige, so v Mladinski knjigi ustvarili povezavo med knjigami in sladoledom, dvema nepogrešljivima elementoma poletja. Če imaš raje nekaj svežega – izvoli, vznemirljive novosti. Če bi kaj za pocrkljat, so tu nepozabne romance. Imajo tudi to, ki jo priporoča prijateljica, in tisto, o kateri vsi govorijo. Sladke strani poletja se skrivajo v knjigah iz Mladinske knjige. Povezava je dodatno podprta z vizualnimi elementi na plakatih, ki s črtastim ozadjem v pastelnih barvah spominja na sladolednice, hkrati pa so v ospredju kot sladke strani poletja izpostavljene knjige za vse starosti in okuse.
Krovno kampanjo dopolnjuje spletna kampanja za aplikaciji Mladinska knjiga PLUS, s katero Petra vabi digitalne knjigoljube, naj si dopust popestrijo z e-knjigami in zvočnicami ter vrsto video vsebin. Mladinska knjiga PLUS je namreč ena najboljših stvari, ki jih lahko vaša družina spakira za na dopust, saj trem uporabnikom hkrati prinaša neskončne poslušalske in bralne užitke.
Elementi akcije: izložbe knjigarn, dogodki, radijski oglas, digitalne komunikacije, spletno oglaševanje, sodelovanje z vplivneži, tiskani oglasi, POS
Predstavnici naročnika: Irena Čebulj, Petra Novak
Vodja projekta: Andreja Žnidaršič
Kreativna direktorica: Saša Kovačič
Art direktorica: Andreja Žolger
Tekstopiska: Taja Martinčič
Oblikovalka: Sofia Pleško
Fotograf in režiser: Aleš Bravničar
Produkcijska hiša: Booster Production
Vsebinski marketing in social media: Katarina Peterlin Mohorič
Spletna stran: Luka Plečnik
Trajanje akcije: 1. 6. do 31. 8. 2024