m
Opaženo

Slovenijo je preplavila Oraketomanija

V agenciji SHIFT so za blagovno znamko Oraketa ustvarili svežo oglaševalsko akcijo, v kateri se vse vrti okoli rakete.

Kratek opis akcije: Ko te nekaj obsede, to nekaj pač vidiš povsod. In ko te obsede svežina vitaminske Orakete, je vse, kar vidiš - raketa. S tem izhodiščem v mislih je Oraketa v sodelovanju z agencijo SHIFT ustvarila komunikacijsko kampanjo, ki ne obsega le humornega video oglasa, izpostavitve na zunanjih oglaševalskih površinah in oglaševanja na spletu, temveč se ponaša tudi s svežim poletnim hitem, ki so ga ustvarjalci kampanje pripravili v sodelovanju s slovensko repersko trojko Žena, Arne in Tao. V sklopu kampanje pa so predstavili tudi prenovljeno spletno stran z UI generatorjem, ki lahko 'oraketizira' življenje vsakega oboževalca osvežujočega vitaminskega napitka.

zzz

zzz

zzz

Elementi akcije: spletno oglaševanje, družbena omrežja, sodelovanje z vplivneži, pristajalna stran z UI generatorjem fotografij in nagradno aktivacijo, zunanje oglaševanje, prodajna mesta, tiskani mediji

Predstavnik naročnika: Primož Rok Puppis, Egle Wehle, Alja Samec

Agencija: SHIFT

Vodja projekov v agenciji: Lina Gorjup

Direktorica projekov: Amadea Šoln

Kreativni direktor: Luka Bajs

Tekstopiska: Sara Grmek

Oblikovalec: Lucija Pale Povalej, Matija Primc, Nejc Vernik

Produkcijska hiša: FLO Studio

Režiser: Aljaž Habot

Digitalna strateginja: Teja Rajšp

Učinkovitostno oglaševanje: Dimitar Manov

Upravljanje družbenih omrežij: Klara Filip

Medijska agencija: SHIFT in Direct Media

Trajanje akcije: od 18. junija do 31. julija 2024

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji