Slovenijo je preplavila Oraketomanija
V agenciji SHIFT so za blagovno znamko Oraketa ustvarili svežo oglaševalsko akcijo, v kateri se vse vrti okoli rakete.
Oraketa
Kratek opis akcije: Ko te nekaj obsede, to nekaj pač vidiš povsod. In ko te obsede svežina vitaminske Orakete, je vse, kar vidiš - raketa. S tem izhodiščem v mislih je Oraketa v sodelovanju z agencijo SHIFT ustvarila komunikacijsko kampanjo, ki ne obsega le humornega video oglasa, izpostavitve na zunanjih oglaševalskih površinah in oglaševanja na spletu, temveč se ponaša tudi s svežim poletnim hitem, ki so ga ustvarjalci kampanje pripravili v sodelovanju s slovensko repersko trojko Žena, Arne in Tao. V sklopu kampanje pa so predstavili tudi prenovljeno spletno stran z UI generatorjem, ki lahko 'oraketizira' življenje vsakega oboževalca osvežujočega vitaminskega napitka.
Elementi akcije: spletno oglaševanje, družbena omrežja, sodelovanje z vplivneži, pristajalna stran z UI generatorjem fotografij in nagradno aktivacijo, zunanje oglaševanje, prodajna mesta, tiskani mediji
Predstavnik naročnika: Primož Rok Puppis, Egle Wehle, Alja Samec
Agencija: SHIFT
Vodja projekov v agenciji: Lina Gorjup
Direktorica projekov: Amadea Šoln
Kreativni direktor: Luka Bajs
Tekstopiska: Sara Grmek
Oblikovalec: Lucija Pale Povalej, Matija Primc, Nejc Vernik
Produkcijska hiša: FLO Studio
Režiser: Aljaž Habot
Digitalna strateginja: Teja Rajšp
Učinkovitostno oglaševanje: Dimitar Manov
Upravljanje družbenih omrežij: Klara Filip
Medijska agencija: SHIFT in Direct Media
Trajanje akcije: od 18. junija do 31. julija 2024