#Športajposvoje
Agenciji MSL in Zenith, članici Publicis Groupe Slovenia, sta za Intersport pripravili akcijo na družbenih omrežjih, v kateri so z mladimi vplivneži odkrivali nove športe.
Intersport
Kratek opis akcije: Akcija je bila namenjena krepitvi prepoznavnosti blagovne znamke na družbenih omrežjih, predvsem Instagramu, med mladimi (od 13 do 25 let). V ta namen so se povezali z vplivneži Jack on the Box, One2Sweat in Kaya Solo, preko katerih so nagovorili celotno ciljno skupino.
Mladi športne opreme pogosto ne kupujejo namensko za vsak šport, temveč jo uporabljajo za različne aktivnosti. Intersport jih je želel spodbuditi, da gredo pri tem še korak dlje – in si izmislijo svoje športe s svojimi pravili. Vplivneži so se tako poskusili v 'supgolfu', 'skatebowlingu' in 'badmintonskirometu'. »Ne glede na nenavadnost novega športa je bila za vse vpletene v ospredju zabava, saj dokler uživaš v športu, je vse dovoljeno in prav,« pravijo v Intersportu.
Elementi akcije: objave vplivnežev na Instagramu in YouTubu, objave na profilu Intersport Slovenija na Instagramu, videposnetki, nagradna igra in promocijska aktivacija na Instagramu
Predstavnici naročnika: Barbara Janžekovič in Maja Draksler
Direktorica naročnika v agenciji: Sandra Baran
Vodja projekta v agenciji: Sanja Radič
Kreativni direktor: Zmago Žnidaršič
Tekstopisca: Zmago Žnidaršič in Klemen Bobnar
Oblikovalca: Jasna Vejselovič in Siniša Safarič
Priprava strategije na družbenih omrežjih: Lara Begić in Franjo Šantalab
Medijski strategi: Tanja Papež, Uroš Kramberger in Adelaida Fras (Zenith)
Vplivneži: Jack on the Box, One2Sweat in Kaya Solo
Trajanje akcije: september 2020