izbor intersport
Opaženo

#Športajposvoje

Agenciji MSL in Zenith, članici Publicis Groupe Slovenia, sta za Intersport pripravili akcijo na družbenih omrežjih, v kateri so z mladimi vplivneži odkrivali nove športe.

Kratek opis akcije: Akcija je bila namenjena krepitvi prepoznavnosti blagovne znamke na družbenih omrežjih, predvsem Instagramu, med mladimi (od 13 do 25 let). V ta namen so se povezali z vplivneži Jack on the Box, One2Sweat in Kaya Solo, preko katerih so nagovorili celotno ciljno skupino.

Mladi športne opreme pogosto ne kupujejo namensko za vsak šport, temveč jo uporabljajo za različne aktivnosti. Intersport jih je želel spodbuditi, da gredo pri tem še korak dlje – in si izmislijo svoje športe s svojimi pravili. Vplivneži so se tako poskusili v 'supgolfu', 'skatebowlingu' in 'badmintonskirometu'. »Ne glede na nenavadnost novega športa je bila za vse vpletene v ospredju zabava, saj dokler uživaš v športu, je vse dovoljeno in prav,« pravijo v Intersportu.

intersport2

intersport1

Elementi akcije: objave vplivnežev na Instagramu in YouTubu, objave na profilu Intersport Slovenija na Instagramu, videposnetki, nagradna igra in promocijska aktivacija na Instagramu

Predstavnici naročnika: Barbara Janžekovič in Maja Draksler

Direktorica naročnika v agenciji: Sandra Baran

Vodja projekta v agenciji: Sanja Radič

Kreativni direktor: Zmago Žnidaršič

Tekstopisca: Zmago Žnidaršič in Klemen Bobnar

Oblikovalca: Jasna Vejselovič in Siniša Safarič

Priprava strategije na družbenih omrežjih: Lara Begić in Franjo Šantalab

Medijski strategi: Tanja Papež, Uroš Kramberger in Adelaida Fras (Zenith)

Vplivneži: Jack on the Box, One2Sweat in Kaya Solo

Trajanje akcije: september 2020

 

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji