jub
Opaženo

Ste dovolj fit, da »premalate« svoj dom?

Krovni kreativni ideji JUPOL MALATON, ki so jo za podjetje JUB ustvarili v agenciji New Moment, je ekipa brainylab dodala še interaktivno in igrificirano aktivnost v obliki kviza. 

Kratek opis akcije: Letošnjo pomlad so pri podjetju JUB svoji kampanji JUPOL MALATON dodali zabaven osebnostni preizkus s humanitarno noto. Pleskanje je, podobno kot športne aktivnosti, precej zahtevno fizično opravilo. JUB-ovi uporabniki so lahko zato s pomočjo kviza preverili, kakšna je njihova fit pripravljenost, glede na njihove navade v vsakdanjih situacijah. Skozi lahkotna vprašanja kot je denimo »Si 100 metrov od avtobusne postaje, a avtobus je tik pred tem, da bo speljal. Kako odreagiraš?« je uporabnik odgovarjal po svoji lastni presoji, na koncu pa na podlagi svojih izbir ugotovil, kako fit je v resnici in, koliko bolj fit je od ostalih uporabnikov, ki so že rešili kviz. Ob zabavnem segmentu, so uporabnika pričakale tudi video vsebine, kako lahko še izboljša svojo fit pripravljenost za pleskanje in vzdržuje zdrav duh v zdravem telesu. Kviz je v sebi nosil tudi humanitarno noto, saj je vsak odigran kviz pripomogel tudi k darovanju enega lončka barve, ki jo je JUB ob koncu kampanje v sodelovanju z ZPMS doniral za obnovo telovadnice OŠ Orehek.

zzz

Predstavniki naročnika: Jelka Slatinšek, Alja Pogorevc in Renata Kužnik

Predstavniki agencije: Blaž Pregelj in Nina Križaj

Oblikovanje: Polona Zaletel

Tekstopisje: Nina Križaj

Razvoj: Patricija Beribak

Trajanje akcije: 16. 4. - 31. 5. 2024

zzz

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji